Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
1 foutje meer en ik zou 'm nie hebben gehad.
)monteaura schreef:Ik had de vragen van die site allemaal goed, zijn dat nou vragen die je bij het examen krijgt?
5. Waarvan hangt de hoeveelheid voer die je een paard geeft af?
Ahoe groot hij is, hoeveel ie werkt en of ze drachtig is
B hoeveel geld je hebt
C hoe lief het paard is
Goh,,, c?
8. Waarom geef je een paard geen kort gemaaid gras uit siertuinen?
Ahet geeft snel proppen, die slokdarmverstoppingen kunnen geven en er kunnen makkelijk giftige bladeren tussen zitten
B dan moet je het helemaal meeslepen naar de manege in een zak, dat ziet er ook zo achterlijk uit
C paarden lusten het niet
Ehm.. b?
.... Je had het A brevet en B brevet en samen heb je dan je ruiterbewijs.. Maar overal schijnt het anders te zijn ook hier al zegt iedereen weer wat anders. Bij A brevet moest ik met 4 mensen tegelijk hoeflag figuren laten zien en een mini sprongetje. Bij B brevet moest ik alleen een hele dressuurproef afleggen en een springparcours van 80 cm. Ik heb voor beide theorie vragen gehad. Ik dus helemaal blij enzo toen ik het had gehaald
.... Verder heb ik het met manege ponys gewoon af mogen leggen
Ik snap er dus niks meer van en ik zou gewoon eens bij jouw manege informeren hoe het zit
. Ik heb trouwens 10 euro voor mijn A brevet betaald en 15 euro voor mijn B develsgirl schreef:hier geef je wel de meest foute anTwoorden hoor![]()
maar het echte examen is iets lastiger dan je hier voorgeschoteld krijgt maar iedereen kan het halen gewoon ff leren
en netjes rijden komt t goed

nikitalover9 schreef:me zus rijd ook al 9 jaar paard en er is ook nog nooit er naar gevraagt !!
de agent ter paard trapte er niet in
maar ze mocht wel als ze hem bij zich had