Jeugdhonk en Schooltassen

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Jeugdhonk en Schooltassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 19:40

Wanneer mag je antwoord geven bij het jeugdhonk?

En hoe zwaar zijn jullie schooltassen??

Liefs Diana

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:44

Lees de uitleg bij het jeugdhonk....

en mijn schooltas weeg ik eerlijk gezegd niet....haha maar in dit laatste jaar weegt hij niks meer...neem gewoon niks mee Lachen

Maar in de eerste jaren was hij wel te zwaar!

monteaura
Berichten: 1477
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:04

Pfff. in het begin van het jaar altijd heeel veel, maar in de loop van het jaar gooi ik altijd al mijn boeken in mijn kluisje! Dan hoef ik er ook niet mee te zeulen, grandioze uitvindingen die kluisjes Haha!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:56

Die van mij is alleen op vrijdag heel zwaar end an heb ik de minste uren Verward
de rest van de week is niet zo erg meer.. vorig jaar wel Bloos!

Jessyl

Berichten: 40
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:03

Ik volg een kunstrichting dus mijn boekentas is niet zo zwaar maar ik moet wel altijd die lastige buis en/of map met mn tekeningen in mee dragen Scheve mond
maarja mag niet klagen Haha!
schat het totale gewicht rond de 4 kilo Tong uitsteken

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:10

Die van mij is heel zwaar, ik heb namelijk geen kluisje...

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 21:34

Wij hebben ook geen kluisjes, we hebben wel lockers maar die zijn net groot genoeg voor je gymtas, en ze zijn ook nog eens duur. En al gereserveerd door de brugklassers.. mijn lichtste is op vrijdag en dan is ie 7 kg.

Suzanne

Berichten: 2510
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:54

wow bij mij is die denk ik altijd gewoon rond de 7 en wij hebbne wel kluisjes waar ik dus ook alles in doe dus dan is die maar 1 kilo

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:10

goede vraag, zal hem morgen eens op de weegschaal leggen(vandaag geen zin meer Tong uitsteken )

maar zal toch serieus wat kilo's zijn. Vooral op een donderdag. Dan heb ik 2 kleine kaftjes en 1 grote met samen 7 vakken in, een redelijk dik boek van frans, een iets dunner dan het boek van frans voor wiskunde, een gewoon boek voor nederlands, een dik boek voor godsdienst, een heel dik boek voor natuurwetenschappen en twee boeken engels. Plus dan nog mijn huistakenkaftjes en cursuspapieren etc..
Krijg er op zo'n dag nauwelijks of niet nog iets extra bijgepropt en hij voelt toch erg zwaar op mijn rug Scheve mond Niet gezond maarja het gaan nu eenmaal niet anders, alles wat ik eraan heb zitten is echt noodzakelijk, ben een reizende klas en heb geen kastje op school om spullen in kwijt te geraken, en als ik iets niet meeneem krijg ik naar gelang van leerkracht een punt af of een streepje of een opmerking.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:18

(J)VMR is bedoeld voor hippische onderwerpen, schooltassen vallen daar niet onder Knipoog
Je topic hoort eigenlijk op Jeugdhonk, maar omdat je nog geen toegang hebt tot dit besloten forum (en zodoende niet kunt reageren op je eigen topic) lijkt het mij beter om dit topic op slot te zetten.
Zodra je toegang hebt tot JH mag je uiteraard een nieuw topic openen.
In deze link staat uitgelegd hoe je toegang kunt krijgen:
[JH] Hoe werkt het op het Jeugdhonk