Wie heeft er nog meer zo veel gezeik op stal?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:52

Nou ik rijd ook op een manege , ze zijn daar niet echt zeikerig maar gewoon streng en iritant .. ze denken dat je niks kan enz. en dat is ook zwaar iritant!! we mogen niks meer met de ponys zelfs niet buiten stal poetsen !! en je mag bijv. nooit van pony ruilen ik vind ze gewoon dom:P
haha..
xxx

EEFIETJE
Berichten: 2999
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:17

chagrijntje schreef:
ja.. maar dan met de manege eigenaar, nouja een menings verschil, als ik vind dat er weinig zaagsel in de stal ligt, dan zegt hij dat er wel genoeg in zit, maar ik ben niet de enigste die over dit zeurt.. (maar toch haal ik stiekem zaagsel Tong uitsteken )


bij ons op de manege ligt er altijd een halve meter stro in ofzo
(vin ik persoonlijk heel overdreven)
maar ze worden geloof ik niet elke dag uitgemest
heb geen eigen paard daar staan hoor, dus weet verder jullie problemen niet al kan ik het wel snappen

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:00

Wij hebben t wel heel gezellig op stal ,, ik met de verzorgmeisjes van de andere pony's daar , we zijn allemaal dikke vriendinnen en onderling geen problemen maar de eigenaar van die stal Boos! ik kan haar wel schieten!
dan moet ik er weer wge met mn pony dan moet ik blijven dan moet ik weer weg en dan mag ik weer blijven en nu moet ik in 1 keer binnen 2 weken weg Boos! poedersuiker!

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:02

Samanthaaaaa schreef:
Wij hebben t wel heel gezellig op stal ,, ik met de verzorgmeisjes van de andere pony's daar , we zijn allemaal dikke vriendinnen en onderling geen problemen maar de eigenaar van die stal Boos! ik kan haar wel schieten!
dan moet ik er weer wge met mn pony dan moet ik blijven dan moet ik weer weg en dan mag ik weer blijven en nu moet ik in 1 keer binnen 2 weken weg Boos! poedersuikerweif!

Indd... En dan dit weekend mag je in eens weer blijven strax.. egt zooo dom... ik hoop dat wel..

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:03

Emmz schreef:
Indd... En dan dit weekend mag je in eens weer blijven strax.. egt zooo dom... ik hoop dat wel..

Ik hoop t ook want ze kan amigo neit zomaar buiten t hek zetten of wel Scheve mond

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:04

En bij ons zijn er dan ook nog de boeren (van die volkstuintjes) die zo zeuren.. We mogen onze fiets niet in het pad zetten.. hoewel ze ECHT NIET in de weg staan.. En we mogen niet langs hun pad lopen met de paarden hoewel we anders door de blups moeten een meter diep ongeveer... Boos!:(

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:40

das ook irritant. ik moet gewoon zelf mesten dus dat gezeik heb ik niet
Gezellig maakten we het altijd wel (khartoum en ik) maar dat mocht ook nie meer...
Ben nu een beetje op zoek naar een andere stal, ben die k*t sfeer erg zat.
Ik kenhet wel, de ene dag peoslief en de anderedag zeiken ze je af waar je bij staat, en dan lekker achter je rug om als het kan!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 18:07

Ze staan thuis dus geen gezeur Tong uitsteken Er staan ook geen paarden van anderen ofzo..er komt er binnen 14 dagen wel, maar die moeten wij gewoon onderhouden en die mag k ook rijden enz.

Sta nu ff op pension van mn instructrice..allemaal stuk ouder dan mij (kben 16 Tong uitsteken ) maar vind ik niet erg..iedereen doet zn ding. Het is niet echt gezellig ofzo..meestal ben je alleen. ( Ligt er aan welke tijd) maar dat vind ik juist heel fijn. En iedereen is gewoon vriendelijk, geen geroddel.

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:00

Neen ik kom dit niet tegen Maar ik hoop dat dit verbetert bij jou!

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:45

Ik heb totaal geen gezeik op mijn stal. Echt een hele leuke stal.
En de eigenaar van stal is ook heel aardig en wil je altijd helpen als er wat is. Nee ik ben tevreden Haha!

Liesje89

Berichten: 9932
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:36

Tong uitsteken Op mijn vorige stal had ik een Fantastische boer, met fantastische zoon Vork
Het was altijd supergezellig. Gezeik heb je overal, onderling en met de stalhouder. Maar we hadden wel heel erg weinig gezeik in het algemeen. Ik heb er 5 heerlijke jaren gehad, en ik vind het jammer dat ik nu de paarden bij huis heb Tong uitsteken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 17:31

Ik had het, tenminste er was altijd veel geroddel etc.
zo erg had ik het nog niet mee gemaakt als daar...
Maar nu sta ik ergens anders, en heb het er mega naar me zin Haha!

Tooske

Berichten: 6548
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:33

Ik sta op een stal en hiervoor was tie dus boer!
Nou het is altijd 1 en al gezeik zeg gatverdamme...
Hij neemt mij ook totaal niet serieus omdat ie denkt jij ben toch een snotaap van 19 en daar kan ik zo kwaad om worden.
Zoals dat Nobles vorig jaar bronchitis had en heel erg hoestte moest ie veel naar buiten enz en zei die ach joh da's niks ik hoest ook weleens
En dan denk ach vent donder op bemoei je met jezelf het is mijn paard!!

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 10:59

Bij ons op stal is ook erg veel gezeik..
Er word veel te veel geroddeld..
Elke avond word ik weer opgebeld..dan heeft die weer ruzie met die Gaaaap
Of ik ga ineens anders met een meisje om die daar een paard heeft sinds ik een dagje weg ben geweest met de eigenaar van mn verzorgpony's.. dan heb ik opgepast en dan zou die vrouw me ineens omgekocht hebben om niet met dat meisje om te gaan Verward

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:51

Ik ben op onze manege begonnen toen het dus nog manegpaarden had, en manegelessen. Dat is nu dik 10 jaar geleden. Het was er toen erg gezellig, alles kon, alles mag, en het was gewoon een nette manege. Toen voor ongeveer 7 a 8 jaar terug de manege sloot, is het een pensionstalling geworden. Trix is er blijven staan, en ik rijd er nog steeds. En oh mijn god wat is er veel veranderd in die jaren. Ik heb helemaal niets tegen mensen die dressuur rijden, want ik doe het zelf ook heel veel, maar die bij ons op stal, bah, die kots ik onderhand uit. Ze menen de hele bak voor zich alleen te hebben, en ze zeuren over elk ditje en datje. Afgelopen najaar moest en zou er een longeerbak komen. Die is er na veel gezeur gekomen, en het mooiste van alles: Dat ding staat nu te verrotten achter de manege. Er zijn ruzies, en de arrogantie stijgt naar de top. Ik word raar aangekeken omdat ik met mijn 'ragfjord' de bak in kom, terwijl ik echt nog tot de oude garde behoor. Iedereen pompt duizenden euro's in hun paard, en ze kunnen niet begrijpen dat ik ook met een fjord die nog niet eens een geldwaarde van 750 euro, heel veel plezier kan hebben.

Die hele stal is vergald. Het is dat Trix er 'thuishoort', want ze is niet helemaal van mij, maar van de vader van de staleigenaresse, die naast de manege woont. Als ze helemaal van mij was geweest had ik het wel geweten: pleite.... Ik word er echt strontgek. Het is zo erg, dat ik met rijden mijn mp3 speler aan heb omdat ik dat gezeur van die andere mensen gewoon niet meer aan kan horen. Stelletje kakkers daar....
Laatst bijgewerkt door Siets op 25-12-04 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:58

zie nu dat ik echt wel aan het vuurspugen ben geweest Tong uitsteken. haha, moest het even kwijt, anders was ik er zelf wel een topic over geopend Knipoog.

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 14:03

moet kunnen toch! iedereen heeft wel is iets te zeiken over hun stal!

AL_A
Berichten: 520
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 14:23

Wij staan op een Super Pensionstal.. Hij wil je altijd met alles helpen
Het is er altijd super gezellig,
dus voor de mensen Omgeving twente,

Kom naar de johannahoeve te Weerselo *LOL*
groetjes Kusje

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:06

Daar heb ik dus geen last van gelukkig, aangezien mijn verzorgpony's bij een minicamping staan!

Maar ik ken het wel...

ashleey

Berichten: 129
Geregistreerd: 28-12-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:32

Schijnheilig mijn vriendin heeft dat ook Schijnheilig
ze vindt het niet echt leuk ze zeiken daar dag en nacht tegen haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:40

Geen last van Schijnheilig

De stal waar ik rijd noemen we "stal penny"

Haha Haha!