Wie heeft er nog meer zo veel gezeik op stal?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Wie heeft er nog meer zo veel gezeik op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 19:11

.
Laatst bijgewerkt door Mri op 27-09-23 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:20

nee marie ik ook en die boer heeft me toch over de zeik gekregen net Knipoog

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 19:28

.
Laatst bijgewerkt door Mri op 27-09-23 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:29

inderdaad hahaha nog meer bokkers met deze problemen?

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:30

Ik heb dat bij boeren niet maar wel bij echte pensionstallen, de boer waar ik nu sta is heel makkelijk. Krijg regelmatig gratis hooi en mais.

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 20:32

staan er nog meer paarden bij jou op stal? of niet?

Bij mij is er ruimte voor 11 paarden, maar hij houdt niet zo van bijrijders en zo, maar dat is toch gewoonhet risico van een kleine pensionstal hebben?

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 20:34

Ik heb er twee staan en er staat nog een meisje met een paard. We huren dus puur een stal en een wei. Ieder eigen weitje. Hij doet dat omdat hij paarden leuk vind maar er zelf geen tijd voor heeft. Nu hebben ze dus toch paarden om naar te kijken

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 20:53

Dat is dan zeker wel relax!

Khartoum (sas) verzorgde jaren lang een pony bij mij op stal, toen die wegging een ander, en toen die weer weg ging nog een paard. en nu is die weg (zie dr profiel) en nu ging ze met mij mee naar stal.

Maar wta kunen sommige mensen zeiken zeg!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 20:56

Ikke helemaal niks, ik ben de enige die er staat en de eigenaar van de stal is ook niet de vervelenste, dus.....

daantjuhhh

Berichten: 26908
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 20:57

ik heb ook nergens last van...
de eigenaar van onze stal is mijn pa....
hihihi

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 03:28

k wou dat ik dat had joh! een relaxte eigenaar. Die van ons doet moeilijk over niks.
eigenlijk meer over onzin
Hij heeft gewoon niks te doen volgens mij :S

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 09:06

ja.. maar dan met de manege eigenaar, nouja een menings verschil, als ik vind dat er weinig zaagsel in de stal ligt, dan zegt hij dat er wel genoeg in zit, maar ik ben niet de enigste die over dit zeurt.. (maar toch haal ik stiekem zaagsel Tong uitsteken )

tenemieken

Berichten: 2326
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Aalst oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 12:14

ken dat probleem.
ik heb leren rijden op de manege waar ik nu sta en het was er echt altijd leuk en toen heb ik een eigen paardje gekrege en stonde we daar op pension,allemaal heel leuk. echt gezellig,alles mocht Tong uitsteken

nu zijn er nieuwe eigenaars gekome,ik dacht dat het echt leuk en goed ging zijn want het zijn namelijk de vorige eigenaars van men paardje. dus ik dacht als er probleme zijn ofzo kunne ze altijd helpen en dat zijde ze ook. tot ze er in kwame. alles is super neig verandert echt nimeer leuk en gezellig. ik rij bena niet meer (als er geen wedstrijde zijn) omdat ik echt niet graag nimeer naar de manege ga. er zijn al vriendinnen weg en wij zijn ook op zoek naar een nieuwe manege. we kunnen bijna niet mee rijden,er zijn constant lessen,.. echt veel problemen.

hoop echt dat we snel een nieuwe en betere manege vinden,maar langs de andere kant wil ik er niet weg want mijn ex pony's enzo staan er en het paardje van een vriendin waar ik op rij (omdat zij moet lesgeven ook en zelf nooit meer kan rijden want ze moet ook in de bar staan soms) enzo en dan ga ik dat nimeer kunne.

ik ken het probleem dus

roomsoes17
Berichten: 526
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: arkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 21:46

haha ik ken ut Tong uitsteken
k reed eerst n pony maar kwam altijd savonds.. dus meneer had et niet door dat ik WEL kwam ... kom ik op zaterdag aan t einde van de middag is dr een andere meid met MIJN pony naar de les geweest... :S soww heb gelijk me zooi gepakt en ben weg gegaan.. en ben nu op n veel gezelligere stal en heb 2 pony's Tong uitsteken oww wat ben ik n bofkont haha

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:52

haha ja zeker bofkont! ze hebben t bij ons nu zo voor elkaar dat ik om een niet-kloppende reden niet meer mee mag met ma_rie_tje naar haar paard....

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 23:46

Dat slaat echt NERGENS op he khartoum!
we hebben het te gezelli!

wie vind dat nog meer een onzin reden?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 00:39

Bij ons is het wel gezellig vind ik. Er wordt wel geroddeld enzo, maar gezeik kan ik het niet noemen.

jorg
Berichten: 190
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 00:48

Ik ben hele dagen op stal bezig. en waar wij eerst stonden op een prive stal was het echt K#T!!! Altijd gezeik als ik eerste werd en zij maar in de middenmoot eindigde dan keken ze me drie weken niet aan. Bloed onder mn nagels vandaan halen. Altijd gezeik Wij huurden een hele stal maar moest altijd rekening houden met madam. Tot ruzies aan toe, maar nu....
Staan we op een super stal en ik raad iedereen aan. als je niet echt op je gemak voelt op stal kijk dan eens rond voor een andere stal!! Cheese!

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 23:36

Bij ons is het echt gewoon zo ver gekomen nu dat Khartoum van harte welkom is op stal alleen NIET MET MIJ
reden: we hebben het te gezellig

Milka

Berichten: 2113
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:29

Ik ben in augustus eindelijk verhuist naar een andere stal, vanwege al t gezeik op mijn vorige stal. Dit gezeik kwam meer van een 1 of andere pensionklant die vond dat ze alles wel beter wist en de baas was over alles en iedereen omdat zij daar toevallig al 15 jaar over de vloer kwam.
Nou pardon...mijn paard is toch echt MIJN paard!

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 00:03

Ik ken het probleem. Ik heb daar mijn spullen gepakt en mijn twee paarden mee genomen. Ik sta nu op een stal om de hoek bij de andere. En ik heb het er reuze naar me zin. Ik had op een gegeven moment geen zin meer om naar mijn eigen paarden te gaan. En dat was voor mij de reden om daar weg te gaan.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 10:13

Waarschijnlijk vind de boer het wel makkelijk om moeilijk te doen tegen jonge meisjes. Als je wat ouder bent, en je mond wat groter wordt, zul je zien dat het ineens een stuk minder wordt Knipoog

karton
Berichten: 5139
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 16:57

Oh, wat ben ik blij dat ik een fijne stal heb. Vind ik dat de stal vies is, kan ik 'm zelf uitmesten en nieuw stro bij doen. Ik kan altijd komen.. Nouja, s'nachts niet. Maar al heb je wedstrijd en je moet om 7 uur weg is het ook prima. Er staan alarmen op de zadelkamers.. De Baas wil wel dat het een beetje netjes blijft.. Als je paard heeft gepoept even op de mesthoop gooien en dat soort dingetjes.. Maar verder.. No Problemo

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:49

Die boer is gewoon een zeikert!
Ik ben nu 19, mijn paard staat er 5 jaar, voor dat mijn paard er stond heb ik hun paard 3 jaar lang 2 dagen in de week verzorgd.

En nu doet hij moeilijk omdat ik lol heb met khartoum :S
Iedereen op stal heeft een beetje problemen met hem. De stalling is niet duur, goede grote stallen, genoeg ruimte in je kast voor al je spullen, kan er leuk buiten rijden ed..... alleen hij is minder :S

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:48

Op mn oude stal was ook best veel gezijk dan weer niet en dan weer wel!
ik werd er afentoe ook niet goed van maar de andere dag deed hij weer heel aardig.
Nu sta ik op een andere stal met een hele aardige boer , ik ben niet van stal verhuist door die andere boer hoor zo erg was het nou ook weer niet maar soms vond ik t wel vervelend.