Wat moet ik nou doen..?

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Wat moet ik nou doen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 12:23

Hallo..
Ik zit hiero met een heel verhaal en ik weet niet wat ik nu z'n 1 2 3 moet doen...

Me vriendin Niki is 3 weken geleden aangevallen door 5 honden bij ons op het paarden landje..Ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen en daarna is ze bij de eigenaar van de 3 paardjes die ik en zei verzorgen in gaan wonen omdat ze zelf in een flat woont en die heeft geen lift.. Aangezien ze erg moeilijk kan lopen omdat der benen helemaal opengereten waren is ze dus bij Marijke de eigenaar gaan in wonen..Ze woont er nu 2weken ongeveer en in die tijd ging het al eigewijs met der.. Ze ging op der scooter rijden zonder dat Ik of marijke het wisten terwijl ze amper kan lopen ! ..Toen ze het eerlijk opbiechte Waren marijke en ik best boos..A fijn Niki stuurde me zondag avond een smsje dat ik der maandag moest op komen halen omdat ze mee wou naar het land.Dus ik ben naar der toe gefietst en ik zei hoe wil je achter op gaan dan in verband met je benen Verward Oh dat kan wel zegt ze.. Ik zeg ja mag dat ook van Marijke dan ..? Zei zeg ja dus nam ik aan dat het ook echt mocht en dat ze niet zat te liegen..Marijke was ook niet thuis dus kon ik het niet na vragen .. en niki wist zogenaamd niet waar ze was terwijl ze achteraf wist dat marijke op stal was.. Verward Komen we aan op stal is marijke aan het mesten..Dus marijk zegt Wat komt niki nou doen ze mag nog niet komen omdat ze nog open wonden heeft..Ik zeg ja niki zei tegen mij dat het mocht van jou en dat der wonden dicht waren wat dus niet zo was.. Niki ging tekeer tegen mij dat ik niet wist hoe het zou voelen om niet naar de paarden toe te kunnen gaan terwijl ik precies weet hoe het is..Ik heb vorige zomer me sleutelbeen gebroken dus kon ik ook de 1ste 2weken niet naar het land toe..Maar met me 1hand heb ik wel elke dag de paarden geborsteld zover ik kon..Maaja niki keek de laatse maanden eigelijk niet veel om naar mistique het paard dat ze verzorgt van marijke en als ik dan een borstel over mistique heen haalde ging ze helemaal flippen tegen me.. en dat ik niet met haar leven moest bemoeien.. Verward Maar Ik snapte het niet waarom zei mij dat vraagt om der op te halen en waarom ze dan liegt tegen mij en marijke..Maar ik dacht al op de fiets van als niki naar het land zou mogen van marijke waarom is ze dan niet mee gereden met de auto met marijke samen... Verward Maar goed niki was boos ik was boos en marijke was boos.. Marijke heeft een draver merrie die niki al 2jaar verzorgt mistique en een haflinger die ik een tijdje verzorgt en sinds pas heeft marijke ook een welshmerrietje die ik dan ook verzorg en opeens na het ongeluk mocht ik mistique niet meer poetsen niet meer rijden enzo en dat terwijl ik dat normaal gesproken wel deed.... Ik moest van niki haar maar gewoon laten staan zonder aan te raken.. Verward En marijke zei ja dat kan zomaar niet en het is tenslotte nog steeds mijn paard.. Marijk zei ja zolang jij het niet kan doen niki doen ik en chantal mistique..En daar werd niki helemaal boos over Verward Verward Maar omdat ze het zelf niet kon en dat beestje beweging nodig heeft en poetsbeurten was niki boos op me omdat ik mistique gemest hadt en gepoetst hadt terwijl niki zelf de laatste maanden niet echt meer naar mistique om kijkt... Verward Verward De volgende dag Kwam ik uit school naar het land en marijke zei dat niki weg was sinds vanmorgen kwart over 9 met Vonne is ,Vonne een vrouw op het land en stukje verder dan ons waarvan niki haar paarden al een maand of 3 rijdt, dat ze daar was al heel de dag .. En dat niki niet naar ons land is geweest omdat wij volgens niki der behandelde als een gehandicapte Maaja zolang ze de paarden van vonne kon doen kan ze toch ook wel een borstel over mistique heen halen of zie ik dat verkeerd... Verward en als ik het doet wordt ze boos... Verward Marijke hadt niki stiekem op het paard van vonne zien stappen terwijl dat niki niet eens normaal kan lopen en der benen niet eens kan strekken dus daar was ik erg boos over en marijke ook ,Niki wist niet dat marijke en ik dat wisten en ze hadt er zelf niks over gezegdt tegen ons..Dus ik vroeg aan haar waarom ben je niet naar ons land geweest.. Ze zeg waarom? daar zit ik aleen en ik kan toch niks doen.. Ik zeg je zit daar niet aleen hoor ik zit er en marijke ze zei toen ja dat wist ik niet.. Kzeg ja je hadt kunnen kijken bijvoorbeeld....? Ze zei ja maar dan nog kan ik daar niks doen.. Kzeg hiero wel dan ?:? Toen was ze stil en zei dat marijke en ik niet met der moesten bemoeien en helemaal tekeer ging ze .. Terwijl ik zei tegen niki Kijk wat marijke allemaal voor je doet.. ze heeft je in huis gehaalt omdat dat veiliger was dan der eigen huis..omdat ze daar geen lift hebben maar een trap en aangezien ze op de 5de verdieping woont..Marijke heeft een tweeling waar ze voor moet zorgen en ook niki nu, Niki heeft vorige zomer een paard van marijke gekregen ..Wat niki niks vond dus heeft marijke der weer verkocht en nog doet niki zo tegen marijke en tege mij.. Verward We proberen der te helpen en we krijgen stank voor dank vooral marijke...Ik vind het niet normaal... Marijke & Sander der man gaan over 2 maandjes naar een nieuw stuk land wat groter is En marijke is bang dat niki nu toch bij Vonne blijft om haar paarden te doen en dat Niki marijke laat zitten met alles wat Marijke voor der heb gedaan... Ik snap niki echt niet waarom ze zo doet echt niet... Maaja ik wil even jullie mening weten wat jullie nou vinden eigelijk..Ik weet niet echt wat ik nou moet doen..Ik en marijke doen nu elke dag samen de 3 paarden terwijl niki gezellig de hele dag bij vonne zit op vonne der land en ons laat zitten.. Verward

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 16:03

tsssss.....
wat een stom persoon.
als ik jullie was,zou ik tegen der zeggen dat ze niet meer hoeft te komen.
ze doet toch helemaal nix
misschien kunnen jullie kijken voor een andere verzorger,of anders doen jullie de paarden gewoon met z'n tweeen.
en als ze dan boos wordt,moet je gewoon zeggen dat het haar eigen schuld is.

veel succes ermee OK dan!

perdjes

Berichten: 948
Geregistreerd: 29-10-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:06

suuz_horsie schreef:
tsssss.....
wat een stom persoon.
als ik jullie was,zou ik tegen der zeggen dat ze niet meer hoeft te komen.
ze doet toch helemaal nix
misschien kunnen jullie kijken voor een andere verzorger,of anders doen jullie de paarden gewoon met z'n tweeen.
en als ze dan boos wordt,moet je gewoon zeggen dat het haar eigen schuld is.

veel succes ermee OK dan!



ik ben het met je eens

ik zou ook als ik marijke ewas haar uit het huis zetten dan moet ze ma kijken hoe ze naar haar eigen huis komt

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:19

Als ik marijke was zou ik haar idd uit het huis zetten en ook zeggen dat ik haar niet meer wil zien bij mijn paarden en een andere verzorger zoeken die wel iets terug wil doen!

sjaantjuh

Berichten: 57
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:02

suuz_horsie schreef:
tsssss.....
wat een stom persoon.
als ik jullie was,zou ik tegen der zeggen dat ze niet meer hoeft te komen.
ze doet toch helemaal nix
misschien kunnen jullie kijken voor een andere verzorger,of anders doen jullie de paarden gewoon met z'n tweeen.
en als ze dan boos wordt,moet je gewoon zeggen dat het haar eigen schuld is.

veel succes ermee OK dan!


ook mee eens

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:05

Ik zou haar persoonlijk bij haar ouderlijk huis afzetten, en ze zou van mij ook niet meer terug hoeven te komen. De manier waarop ze Marije behandelt is ronduit schandalig. Als ze niet eerlijk kan zijn tegenover jullie, dan zijn jullie haar maar beter kwijt dan rijk.

chita1
Berichten: 136
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:43

Ik vind het schandalig hoe ze marijke behandeld. Kunnen jullie niet met haar ouders gaan praten over wat ze nu allemaal doet? misschien kunnen die haar duidelijk maken dat dit echt niet kan.

perdjes

Berichten: 948
Geregistreerd: 29-10-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:18

ja dat lijkt me ook een goed idee

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:46

ik zou haar thuis droppen en haar onderweg even flink met dr neus op de feiten drukken! wat een naar mens zeg...

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 13:47

We hebben goed gepraat met niki met der ouders erbij en het is al een stuk beter..Ze ziet nu gelukkig in wat wij bedoelen..en dat wij het goed met haar bedoelen..
Noh bedankt voor de reacties.. Lachen