een muis ontdekt in m'n zadelkast. *geschrokken*

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrissetje

Berichten: 8427
Geregistreerd: 10-09-04
Woonplaats: Budel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:32

Pouskintje schreef:
:\ Misselijk Lijkt me echt poedersuiker vies


ja was vies Bloos!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 10:55

jakkie Scheve mond

Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 11:57

Haha , muizen zijn zo sweet Bloos .. wij hebben op stal een jack russel lopen die pakt ze wel Knipoog . Alleen laats in de zomer zaten wij aan een tafeltje te eten voor de stallen en toen zagen wij een kaaaai grote rat over de stallen lopen !!! Verward die was zo engggggggggg

Oja , ik wil nog eventjes (weer ) de groetjes doen aan Tamara en Desiree en Maud Lovers

xxx marieke

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:17

Wuhaah ik heb al zo veel dingen met muizen meegemaakt..
Moest ik een baal stro optillen, krioolde jhet van de muizen, ik denk wel mee dan 100!!!!!!! Bloos! Scheve mond Dan schrik je wel ff! Ze lopen dan tussen je benen door enzo Bloos Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

En laatst zou ik een handje biks uit de voerzak halen...
Je raad et al zeker?
Had ik een muis in mn hand Nagelbijten / Gniffelen
Dan schrik je wel! ben heeeeeeeel hard de stal uit gerent (en dat voor een jongen Bloos Tong uitsteken)

Jeaninee
Berichten: 871
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:06

Marieketje schreef:
Haha , muizen zijn zo sweet Bloos .. wij hebben op stal een jack russel lopen die pakt ze wel Knipoog . Alleen laats in de zomer zaten wij aan een tafeltje te eten voor de stallen en toen zagen wij een kaaaai grote rat over de stallen lopen !!! Verward die was zo engggggggggg

Oja , ik wil nog eventjes (weer ) de groetjes doen aan Tamara en Desiree en Maud Lovers

xxx marieke

even offtopic...
Welkom op bokt Lachen maar als je iemand de groetjes wil doen moet je diegene even PB'en, of zet het desnoods in je onderschrift... enne: geen msn-taal he Tong uitsteken

ps. mijn nicht heeft tamme ratten die altijd in je nek kruipen Vingers aflikken dat is wel grappig... en tamme muisjes zijn ook lief (ook al zijn er nog steeds mensen die er bang voor zijn Nagelbijten / Gniffelen )

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:26

waar zie jij msn taal dan... Verward

Annemarietje
Berichten: 171
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 17:59

Gister klom er zo één bij het konijnenhok naar binnen hier! En nee, dat was niet op stal oid, maar gewoon hier thuis (wel buiten hoor Knipoog) Nou, ik houd dus helemaal niet van muizen, dus steeds als ik nu naar de konijnen ga, loop ik te stampvoeten, zodat eventuele muizen wegrennen, en ik ze zie, ik dus ook wegren Knipoog

Ik houd heel erg veel van dieren ,maar muizen?
Die haat ik echt!