Te verwent?

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hoefjes

Berichten: 210
Geregistreerd: 27-07-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 21:28

ik snap het wel hoor!
ik rij 3 x in de week gewoon voor me zelf geen les maar ik zal ook graag elke dag willen rijden maaar ja heb zoveel huiswerk Schijnheilig .

Misteryke
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 23:14

ik rijd 2x per week in de manege, en het is maar wat je gewoon bent, toen ik 9 jaar was mocht ik maar om de 14 dagen gaan rijden, toen werd het 1x per week en ondertussen is het al 2x per week... als ik dit soms zeg krijg ik als reactie: 2 keer, in een manege, dat zou ik nooit mogen want dat is veel te duur, maar dna moet je wel weten, dat ik al vanaf mn 11 jaar elke les zelf betaal, en ook nu nog steeds. Ik ga er voor werken om dit te kunnen doen...

chita1
Berichten: 136
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:58

Ik rij ook 1 keer per week op de manege natuurlijk zou ik ook wel vaker willen maar dat wordt dan toch te duur. Gewoon met paarden omgaan vind ik net zo leuk en sinds een jaar heb ik drie verzorgpaarden waar ik af en toe op rijd maar meestal gewoon verzorg en dat is ook erg leuk.

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 01:09

ik reed vroeger altijd maar 1 keer in de week op de manege was daar wel blij mee.

maar toe ik eigen pony kreeg dacht ik: goh nou ken ik lekker elke dag rijden.
maar dat heb ik eigenlijk nooit gedaan. rijd zelfs vaak maar 3 keer in de week ofzo. en dan nog niet eens intensief. rest doe ik allemaal andere leuke dingetjes.

judith_slu

Berichten: 1169
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:59

ik reed eerst ook een keer in de week Knipoog toen kreeeg ik mijn pony en ging ik 4 x in de week riujden en toen elke dag dat was natuurlijk veel leuker nu rijd ik sowieso elke dag en 4 x in de week 2x per dag dag Bloos ik zou er niet meer aan kunnen denken om maar een keer in de week te rijden of klink ik nu verwent Verward

secricible

Berichten: 25709
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:56

Het is net hoeveel tijd je hebt, maar ook wat je gewend bent. Toen ik nog 1x in de week op de manege te vinden was, vond ikdat geweldig, ik wilde wel meer, maar als ik dan een weekje niet kwam, dan voelde het ook meteen vervelend aan.
Nu rijd ik 6x per week, en als ik nu bijvoorbeeld een zondag geen wedstrijd heb, dan is mijn hele ritme door de war.... heel vervelend is dat..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 12:00

Elke dag rijden op je eigen/verzorg/lease paard oke..
maar elke dag op de manege rijde

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:24

Hmm ik rijd nu nooit meer mijn pony is te jong en verder rijd ik niet meer vroeger reedik iederere dag en dacht ik hetzelfde nu ben ik al blij als ik weer s eventjes kan rijden ik mis t rijden wel heel erg Verdrietig