Te verwent?

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Te verwent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 09:23

Soms hoor ik iemand zeggen: 'Ik rijd 1x in de week op de manege'.
Dan denk ik echt bij mezelf van mijn god hoe hou je t vol?! Tong uitsteken
Ik rijd iedere dag..en als ik 1 dag niet rijd heb ik al zoiets van zal ik toch maar gaan rijden..
Of als ik ziek ben: dan zeg ik tegen mijn moeder dat ik me al wel een stuk beter voel Haha!
Ben ik echt te verwent?
En hebben jullie dit ook, ik zou het niet uithouden om maar 1x in de week te rijden

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:14

het ligt eraan of je een eigen paard hebt of niet en of je genoeg geld hebt, wantja soms kun je wel vaker lessen op de manege maar moet je ook meer betalen..
Het ligt er ook aan wat je zelf gewend bent. ik ben ook tevreden met 1x in de week rijden en als ik dan die ene keer ook niet kan rijden maar gewoon wandelen of i.d dan heb ik daar ook vrede mee Lachen
ik ben al blij zat dat ik zo'n leuk paardje mag en kan verzorgen Lachen

Niekoezz

Berichten: 1837
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:28

Ik sluit me bij LadyFilou aan. Het ligt er maar net aan of je daar wel of niet geld voor hebt. Mensen die weinig geld hebben zijn al gauw tevreden.
Mensen die veel geld hebben, zijn met het kleinste ding nog niet tevreden.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:53

Van HK naar JPP Knipoog

pluimpje

Berichten: 698
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Tussen de grassprietjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:05

idd, vroeger was ik ook al ontzettend blij als ik 1 keer per week mocht lessen op de manege. later vond ik het niks meer want had ik een verzorghaf, waar ik elke dag op reed.

nu heb ik mijn eigen haf die nog jong is, dus rij ik niet elke dag maar een paar keer per week. maar ook zonder te rijden heb ik een hoop lol en plezier met hem

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:44

LadyFilou schreef:
het ligt eraan of je een eigen paard hebt of niet en of je genoeg geld hebt, wantja soms kun je wel vaker lessen op de manege maar moet je ook meer betalen..


Dat wou ik net zeggen,
sommige mensen hebben het geld gewoon niet om zich een paard te veroorloven of meerdere lessen op de manege te nemen.
Ik zelf rijd ook maar 1 keer per week op de manege,
natuurlijk zou ik graag vaker willen,
maar soms gaat dat nou eenmaal niet, jammer Scheve mond

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:52

Ik rijd ook 1 keer in de week op de manege, natuurlijk zou ik wel elke dag willen rijden
Maarja dat kan nou eenmaal niet, dus ik moet het wel volhouden Tong uitsteken

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:28

dat ligt eraan of je een eige paard/pony hebt, ik rijd ook 1 keer in de week op de manege, en vaak doordeweeks af en toe op mijn vroegere verzorgpony

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:46

Ik rij 1 keer in de week een half uurtje op de manege. Verder rij ik dan op vrijdag op siem. Maar ik ben ook niet anders gewend. En inderdaad wat al vaker is gezegd me moeder kan echt geen uur les betalen. ( allehoewel ze de laatste tijd wel heel vaak naar de prijs van een uurles vraagt). Maar ik hoef echt niet meer te rijden. Meer kan ik ook niet rijden, dan kom ik in de knoop met me huiswerk misschien volgend jaar.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:48

Ik ben ook in die zin verwend dat ik aan één paard om te rijden niet genoeg heb Bloos! Heb er dus altijd een bij gereden en nu heb ik er zelf twee Lachen

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 22:54

Haha ja iemand had mij ook een Pb gestuurd dat het verwend was.
Nouja het was al na het uur dus kon ik het niet meer veranderen Bloos.
Ik ben het er mee eens, dat als je gewent bent om 1x in de week te rijden het niet erg is Tong uitsteken
Maar als je het niet gewend bent..Net als ik ( Bloos) Het te moeilijk is Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23038
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:10

Ik heb ruim 3,5 jaar een eigen paard en daarvoor ook altijd 1x in de week gereden, het is gewoon wat je gewend bent. Ik reed altijd 5 dagen in de week ong, maar nu heeft ze eerst een veulen gehad en nu is ze kreupel, en rij ik dus helemaal niet. en eigenlijk doet het me weinig, ik ben allang blij met haar, ook als ik niet kan rijden, al mis ik het soms wel natuurlijk Lachen

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:46

Ik rijd 1x in de week op een manege. Meer dagen rijden, geld genoeg, maar geen tijd... Ik heb al 2 verzorgshetjes, en binnekort misschien ook een veulen

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:14

Ja, je bent verwend

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:49

op mn pony ree ik elke dag, en nu rij ik elke dag paarden van andere... ja ik denk dat ik me dood zou vervelen als ik maar 1keer in de wqeek zou rijden Haha! .
En idd ik zeg ook altijd tege mn moeder dat ik me al een stuk beter voel als ik ziek ben.. maar daar trapt ze eigenlijk nooit in.. Boos!

Astridhorse

Berichten: 1087
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:12

Me zus heeft een paard.. zij is achtien en kreeg er een op der 12/13e en ik ben 12 dus ik krijg er hopelijk ook een:D nja dat klinkt ook verwend! Schijnheilig Tong uitsteken sorry.. maarjah ik had er al een jaar een gehad als ik me been niet had gebroken..Boos! pech:P maarjah ik heb natuurlijk weer geen stal! die van me zus is te duur voor 2 en beetju ver weg:'( wheeh:( maarjah.. ik vind jou een beetjuh erg als je echt geen DAG zonder kan.. in dezomder vakantie is de ponyclub er niet en moeten sommige wel 2 maanden zonder rijden doen! of je moet ff naar elburg gaan?
ja wie is er in de zomervakantie wel eens naar elburg geweest? op die paarjuhs rijden?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:28

Als je het niet kent, een eigen paard hebben, mis je het ook niet. Lachen

Ik weet nog heel goed hoe zenuwachtig ik vroeger op vrijdagavond was, kon amper slapen.. Waaannntt... Zaterdag mocht ik weer rijden. Haha! Haha! Haha!

Nu is het de normaalste zaak van de wereld geworden en heb ik soms niet eens echt zin. Gelukkig is mijn vader er dan vaak die me even onder me kont schopt en zegt dat ik vroeger alles overhad om een uurtje te mogen rijden. Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:45

napie schreef:
Ja, je bent verwend



vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:51

Ik vind het erg tof om te rijden, maar soms heb ik er ook geen zin in.
nu heb ik zelf ook een veulen, dus rijd ik sowieso minder op mn verzorgpaardjes.

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 23:32

Als je alle dagen in de week bij de manege rijdt ben je wel verwent Haha! .
Ik zou het best wel uithoduen om 1 keer per week te rijden, ik kan nu trouwens zo'n beetje de hele winter niet rijden als het zo nat is .

kimmie_loves
Berichten: 112
Geregistreerd: 28-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:27

ja dat ben je Tong uitsteken Knipoog

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:34

Ik heb veel meer lol in het omgaan met mijn paard en de andere dingen, dan in het rijden. Ik hou het gerust een tijd vol zonder te rijden, als ik maar wel met de paarden om kan gaan. lekker losgooien, wandelen oid.

Ik vind wel dat je verwend bent, als ik het eerlijk mag zeggen Nagelbijten / Gniffelen Er zijn heel veel mensen die dolgraag vaker willen rijden, als was het maar 2 keer in plaats van 1 keer in de week, en jij zeurt als je een dagje niet kan Nagelbijten / Gniffelen

[edit: typfout]

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 12:47

hahaha idd tamaraatjuh Haha!
alle mensen die een eigen paard hebben vind ik eigenlijk verwent Schijnheilig
niet alle mense hebben het geld en de tijd ervoor en kijk wat wij hebben
en het ook leuk om gewoon plezier te maken met je pony!
Haha!

* Bloos! oeewh ik ben dus ook verwent Bloos! Tong uitsteken *

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 20:16

Haha ja ik vind het ook fijn om gewoon bij de paardjes te zijn hoor, maar ik heb 4 verzorgpony's en ze hebben allemaal sowieso 1 rustdag per week..maar iedere dag rijd ik r altijd wel 1 of 2..
Waarschijnlijk omdat ik dit gewoon gewend ben, sommige vragen ook welleens of ik het niet beu word..iedere dag 1 of 2 pony's rijden, maar ik ben het gewend en vind het dus alleen maar leuk Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 20:31

verwend Knipoog

ik rijd een keer in de week, op een manege.. simpelweg omdat ik niet meer tijd heb.. ik studeer, en daar heb ik het druk genoeg mee..