ponykamp op manege de bongerd of op silver ranch

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

ponykamp op manege de bongerd of op silver ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:10


Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:19

NIET naar de bongerd Haha! ..
Zou ik iig niet doen.. ben er vorig jaar geweest en nee, die leiding is echt 3 keer niks..en dan die lessen slaan ook nergens op, dan gaan ze je even leren aan de teugel leren rijden..zaagzaag
Buitenritten vond ik ook niks.. de groepen paste ook helemaal niet bij elkaar kwa niveau..
Verder kon ik het niet echt met mijn paard vinden en mocht ik pas de laatste dag een ander paard Scheve mond terwijl ik het al meteen de 1e dag had doorgegeven..
Wanneer je een keer wil gaan rijden heb je daar niet eens tijd voor.. (door die blije spellen) of je paard heeft al gelopen in de lessen en is helemaal bezweet..
Wel een mooie omgeving daar Knipoog

2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:30

ik ga er waarschijnlijk heen met me eigen paard Knipoog

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:54

Ooh, dan is het al een heel stuk leuker! Lachen

Flins
Berichten: 900
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:01

Silver-Ranch dat is wel heel mooi..Maar de bongerd ziet er ook wel leuk uit. Zelf zou ik naar de bongerd gaan. Western rijden kan ik niet Tong uitsteken

2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 22:03

bij silver ranch word engels en western gereden duz dat maakt niet veel uit

anoeshjuh
Berichten: 33
Geregistreerd: 08-11-04
Woonplaats: tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:43

de bongerd dies egt leuk vooral pepper

March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 00:25

Ik weet niet hoe het nu op Silver Ranch is maar toen het nog Faras was waren de ponykampen altijd super gezellig en leuk. Er zijn nieuwe eigenaren gekomen en toen is het dus SR geworden. Ik ben oen nog één keer op kamp geweest en dat was het eerste kamp wat ze deden en dat was niet zo. Alles moest een beetje bij ons vandaan komen. Het was wel gezellig met ons vaste ploegje maar van de manege uit was het niet zo. Maar goed dat was hun eerste keer dus ik weet niet hoe het nu is, is inmiddels ook wel al 5/6 jaar geleden ofzo. Lachen Als het beter geworden is dan zou ik zeker voor Silver Ranch gaan Lachen

Aaltje
Berichten: 36
Geregistreerd: 01-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:20

Ik ken die ponykampen niet maar mischien is Loon op zand leuk?

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:23

Hey Gwen....

Ik zou naar de Silver-Ranch gaan, hele mooie omgeving, leuke pony's, en goede instructie Knipoog

2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 18:28

de pony's maken niet uit of ze leuk zijn want ik neem m'n eigen knollie mee

Hilde_
Berichten: 10750
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:32

Silver Ranche ligt in de buurt waar ik woon. Ik vind het geen goede manege, maar ik weet niet hoe ze met de ponykampen zijn.

Liselot

Berichten: 32205
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:35

toen ik 12 en 13 was ben ik naar de bongerd gweest... 2x dus. ik ben nu 19 dus is het wel een tijdje terug.
ik heb gehoord dat de kwaliteit van de manege ver achteruit is gegaan, erg jammer... ik had het die 2 keren erg goed naar mijn zin

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:48

Ik ben vorig jaar naar de Silver Ranch gegaan en heb het onwijs leuk gehad daar!
De buitenritten en de lessen zijn echt geweldig leuk! De leiding wat streng, maar dat mag op zich ook wel.
Ik heb het daar heel leuk gehad, maar denk wel dat het daar leuker is wanneer je mee western rijd. Bij ons was er niemand die niet ging westernrijden in de groep.
De slaapaccomodatie bij de Silver Ranch vond ik trouwens niet goed. De bedden waren oké, gewoon een hoop stapelbedden in een zaaltje. Maar de wc's Misselijk na dag een was de eerste al verstopt en elke dag kwam er een verstopte wc bij (en het waren dan 4/5 wc's) In de manege was een wc, maar daar mocht je niet altijd heen. En die wc's waren zoooo smerig! We hadden het heel wat keren gezegd maar ze deden er pas wat aan de dag dat we weg gingen Scheve mond
Maar zoals ik al zei, het rijden maakte heel wat goed! We reden best veel (2 uur in elk geval) eerst sochtends les en dan smiddags iets leuks, soms spelletjes (barrel race Tong uitsteken een booth race!) of een buitenrit. Op donderdag is de lange rit (5 uur!) die is echt mega gaaf! Echt zo leuk! Gezellig met zijn alle naast elkaar rijden op de brede paden, voor de liefhebbers kilometers lange brede, rechte paden om je paard ff helemaal te laten gaan. Is echt een aanrader daar!

2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 20:33

okeej ik ga denk voor manege de bongerd

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:10

ik ben 2x naar de bongerd geweest! 1x op een paardje van daar en 1x op me eigen pony! was erg leuk vind ik! alleen vond ik het eerste jaar leuker omdat we toen veel meer deden met de pony's enzo! maar et 2de jaar was ook leuk hoor (had me eigen pony mee en dat is altijd leuker )

_Margarita_

Berichten: 2343
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:15

ik ben ook 2 keer naar de bongerd geweest, met me eigen pony! en ik vond het daar wel heel erg leuk, je word heel erg vrij gelaten, en je mag ook gewoon vrij rijden wanneer je zin heb! heel leuk!

De buitenritten vond ik ook heel erg leuk! alleen de dagtocht duurde toch te lang voor me pony, en ze heeft toen wel een zere rug over gehouden, ging na een maand wel weer beter, maar misschien een idee om de dagtocht op een ander paardje te doen..
want mijn paardje was wel gewent aan ritten van 3 uur, maar niet van 10 tot 17 uur... het tempo is goed bij te houden, maar ze had gewoon echt spierpijn!