barst maar los...

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
enny
Berichten: 2245
Geregistreerd: 01-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:10

Ik vond de Penny altijd geweldig!, Ik had dan ook een hele stapel thuis liggen, die heb ik laatst trouwens aan mijn nichtje gegeven. De ponyclub vond ik eigenlijk nog leuker en je had ook nog zoiets als de wereld van pony en paard.

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:11

Lusitana schreef:
dat kan wel kloppen, een van de bazen van Penny, was vroeger een van de bazen van Tina. en Punkies, je moet uitkijken met woorden als altijd en nooit. zo kun je het niet stellen. en als jij overal scheit aan hebt, hebben veel mensen last van je. Met andere wooden, je bent a sociaal, maar dat woord zal je ook wel weer verkeerd begrijpen.
En zeg dan wat je er wel in wilt hebben? Op waarheid gebaseerde verhalen doen we dus al en er gaat ook wel eens een paard dood (okee wel weer een tijd geleden, in manege Dennebos), maar vind je dat dan zo leuk om te lezen' Dan lijkt het mij dat er toch wel wat mis is met je...

haha nee natuurlijk niet, t was maar een voorbeeld maar er gebeurd zo weinig in de penny, ik ben idd vrij makkelijk met mijn paarden maar niet asociaal, nee sorry, natuurlijk weet ik wel wat dat betekend Haha! er is eigenlijk helemaal niets mis met me alleen dat ik zo dislecties als de paasei ben. Ik vind dat er over het algemeen veel getutteld word met paarden in het algemeen, maar daar ga ik niet weer een discussie over voeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:11

O dus nu ben ik ineens een dierenbeul?

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:34

Zep schreef:
O dus nu ben ik ineens een dierenbeul?

ja, ik ben er ook een... Gezellig Haha! Verward

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:46

Misschien kan er in de penny wel een keer iets komen over een rijk meisje in plaats van een arm meisje en dat dan de andere kinderen haar dat paard niet gunnen ofzo. Ik weet niet of er al eens zoiets in heeft gestaan want ik ben 2 jaar of 3 jaar niet meer lid van de penny.

Ik vond de penny altijd geweldig, maar die vroeger verhalen vond ik meestal iets minder, die dingen van vikingen ofzo Tong uitsteken .

Misschien kan er wel eens een verhaaltje over Hidalgo in komen Haha! ? Maar dat er dan een meisje vermomd gaat ofzo Tong uitsteken .

Sammeke

Berichten: 116
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: omg. arnhem

sammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:51

ik vind het een heel saai blad

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:53

Vroeger toen ik 10 / 11 was vond ik het een erg leuk blad, nu vind ik het te kinderlijk voor mij als meid van 16 Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:11

Chestnut schreef:
Misschien kan er in de penny wel een keer iets komen over een rijk meisje in plaats van een arm meisje en dat dan de andere kinderen haar dat paard niet gunnen ofzo.


Ik denk dat Danielle v Aalderen dan wel model kan staan. Dan gaat er nog steeds een paard dood dus is het toch nog een zielig einde...

Lusitana

Berichten: 22447
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 22:14

Er zijn ook wel verhaaltjes geweest over rijke meisjes.
Verder zie ik dat de mensen die het allemaal waardeloos vinden ook veel te oud zijn, dus waarom lees je het dan nog, zou ik zeggen?Verder zie ik nog steeds weinig ideeën, behalve "anders" wat is dan anders?
ik ben nu bezig over een verhaal waarin in twee meiden een verzorgpony hebben en constant kibbelen. Is dat anders genoeg?
Meer ideeën graag, dit is jullie kans! afkraken is makkelijk, maar blijkbaar is iets verzinnen dus toch niet zo makkelijk en dat moeten wij dus wel elke maand doen al 25 jaar lang...
als jij de baas van de penny was, wat zou je er dan in zetten?

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 23:06

Ik denk dat punkies het niet zo bedoelde,

Lusitana

Berichten: 22447
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 23:44

Dat hoop ik ook Haha! Ben nog steeds nieuwsgierig naar wat jullie wel graag willen, want dan schrijf ik gewoon zo´n verhaal hoor! dan lap ik ook lekker de regels aan mijn laars want dan kan ik zeggen dat de lezers het echt zelf zo willen...

Boety
Berichten: 157
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 23:57

ik vind het wek leuk hoor maar je hebt wel gelijk het word vaak verhaalt:D:D enzo!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:20

Ik had het er met Michiel (vriend) over... De doelgroep van de penny, daar passen de verhalen gewoon goed bij (de verhalen die ik nog ken van vroeger). Dan maakt het ook niet zoveel uit of het verhaal in de verte op een eerder verhaal lijkt.
Ik ben al druk aan het bedenken wat ik een leuk verhaal zou vinden...
Misschien over een meisje dat gaat verhuizen en niet meer op haar verzorgpaard kan rijden en dat heel erg vindt, maar dan later toch weer een verzorgpaard vindt, zelfs 2 en daar heel gelukkig mee is? En haar vorige verzorgpaard daar rijdt nu iemand op, die heel leuk met het paard omgaat.
Hehe, das mijn eigen verhaaltje Knipoog

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:53

ik ben nog steeds lid van de penny omdat het een halfjaar duurt vooradat het eindelijk over gaat opde break out!

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:54

er staan trouwens soms wel handige tips in die ik nog niet wist op recepten voor je pny

SplashIsLief

Berichten: 33031
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:56

Ik vond het altijd een leuk blad! OK dan! Ben het een beetje ontgroeid, maar ben nog steeds lid (tot einde van het jaar). Het laatste jaar eigenlijk zonder dat ik het nog super vond, maar toen hadden we al betaald dus konden we niet meer terug Lachen
Wel vind ik dat de verhalen vaak herhaald worden en dan word het saai!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:56

Franklin schreef:
Ik denk dat punkies het niet zo bedoelde,

nee bedoelde ik ook niet zo, ik heb net nog eventjes de Penny gelezen om te kijken wat ik er nou van vind, das al lang geleden dat ik er eentje had gelezen, twas wel een schattig verhaaal maar idd gewoon voor jongere kinderen. 2 meisjes die een verzorgpony krijgen en die steeds blijven kibbelen lijkt mij wel lache hoor. Of schrijf eens een verhaal over een meisje dat op de manege al 3 jaar op de zelfde shetlander reed en er altijd voor zorgde en dan word de shetlander opeens verkocht. De handelaar waar ze heen is wil niets vertellen.Jaren lang zocht ze via internet, en in de omgeving naar de kleine shetlander. De Shetlander betekende alles voor haar. Ondertussen verhuisd het meisje naar een dorp naast de stad waar ze in woonde en ze krijgen eeen weiland bij het huis. Ze mag een eigen pony. Ze kan de shetlander maar niet vinden en koopt een lieve drachtige Haflinger. dan 2 jaar later vind ze de shetlander terug. Ze is zo blij en ze mag haar meenemen. HEt is nu haar pony......

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 14:35

Heej punkies,
dat verhaal komt me heel erg bekent voor Knipoog


Misshien wel een waargebeurt verhaal of nie soms *LOL*

Lusitana

Berichten: 22447
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:35

Heb al eens zo´n verhaal geschreven, onwijs zielig over een meisje dat als volwassene haar paard terug ziet, en tegen de tijd dat ze weet wie de eigenaar is, is hij al wer vberkocht, dus zij daar weer heen, is hij al naar de markt om naar de slager te gaan, maar gelukkig vindt ze hem nt op tijd. Hij is zo vrwaarloosd dat ze hem niet meteen herkend, maar hij haar wel en dan geeft ze een teken voor iets dat hij als veulen geleed heeft (knielen) en dat doet hij dan ook. ze koopt hem. dit is half op waarheid gebaseerd.

Lusitana

Berichten: 22447
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:36

ik ga zeker wat doen met jullie iedeeën

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 18:22

Ja dat verhaal heb ik idd in de penny een keertje gelezen.
Misschien kun je ook wat van boeken overnemen, maar dan in je eigen vorm. Misschien ken je Heartland...
Gewoon om een beetje ideeen op te doen he!
succes

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:12

Lusitana schreef:
Heb al eens zo´n verhaal geschreven, onwijs zielig over een meisje dat als volwassene haar paard terug ziet, en tegen de tijd dat ze weet wie de eigenaar is, is hij al wer vberkocht, dus zij daar weer heen, is hij al naar de markt om naar de slager te gaan, maar gelukkig vindt ze hem nt op tijd. Hij is zo vrwaarloosd dat ze hem niet meteen herkend, maar hij haar wel en dan geeft ze een teken voor iets dat hij als veulen geleed heeft (knielen) en dat doet hij dan ook. ze koopt hem. dit is half op waarheid gebaseerd.

mijn verhaal was idd ook waar ja, ik was dat meisje Verdrietig
jammer genoeg heb ik punkie niet kunnen kopen

sans6

Berichten: 7896
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:02

ik was vroeger (zoals het een echte paardenfan betaamt;) ) lid van de Penny, Penny plus en ponyclub. En op mijn werk lagen ook altijd nog Penny's (werk op een manege), die ik in de pauze vrolijk nog eens tig keer doorbladerde.
Gewoon een leuk blad voor alle pony-kids, en grappig om nu eens door te lezen/bladeren.
En als je het zooooooo verschrikkelijk vind, dan lees je het toch gewoon niet!?
Verhaal verzinnen... hmm, ben hard aan t denken. Hoe kom je trouwens aan zo'n baan, lijkt me superleuk werk!

jepsica

Berichten: 2963
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:06

he san.
ze liggen bij mij nog onder me kussen hoor.
en dag geen penny lezen is een dag niet geleefd.

groetjes jepsica

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:57

Ik ben ook altijd erg gek op de penny geweest. Heb 2 jaar geleden al mijn penny's verkocht en eerlijk is eerlijk, ik heb er soms nog weleens spijt van. Eventjes een strip lezen, gewoon weer effe lekker wegdromen. Wel heb ik (mede door de penny) een tijd gedacht dat alle meisjes met een eigen pony arrogant en asociaal waren. Misschien omdat ik dat ook een beetje verwachtte, doordat ik jaloers was. En een idee voor een verhaal, daar wordt jij toch voor betaald Tong uitsteken Maareh, ik heb niet echt een rijke fantasie ben ik bang.