Help mij!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blitzzz

Berichten: 5
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: belgie

Help mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 18:00

hey allemaal,
ik zou graag een eigen paard willen.
En ik zeur er al zo lang voor.
Maar mijn ouders zeggen altijd dat ze nog een dochter hebben en ook daaraan moeten denken.
Weten jullie misschien iets waarmee ik ze wel zou kunnen overtuigen?? Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 18:21

Tjah, anders op zoek gaan naar een verzorgpony?!

Serendipity1

Berichten: 6046
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 20:26

Een verzorgpaard zoeken, zoals Heranda ook al zegt. Al eens over de redenen nagedacht? Geen geld? heb jij wel tijd? Een paard is veelw erk, het is duur, en misschien vind je er na een tijdje wel niks meer aan, en was het gewoon een bevlieging.

Saffiej
Berichten: 6
Geregistreerd: 28-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 21:00

HeeY
IK heb ook heel lang moeten zeuren en mijn ouders zijden ook altijd precies het zelfde... Maar als je misschien wat mee betaald ( moet je ff baantjuh zoeken!) vinden ze het wel goed! Bij mij werkte het =D NOu ja succes!!

Suzanne_18

Berichten: 821
Geregistreerd: 28-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:01

zoek een verzorgpony. wel de lusten, maar niet de lasten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:13

Ja inderdaad! een verzorgpony is hartstikke leuk! Je mag er vaak gratis op rijden en je mag net als met een eigen paard komen wanneer je wil en je hoeft geen eens voor stalling enzo te betalen!!!!! Suc6!!!

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 19:55

blitzzz schreef:
hey allemaal,
ik zou graag een eigen paard willen.
En ik zeur er al zo lang voor.
Maar mijn ouders zeggen altijd dat ze nog een dochter hebben en ook daaraan moeten denken.
Weten jullie misschien iets waarmee ik ze wel zou kunnen overtuigen?? Scheve mond


Mss zijn ze bang dat je jongens straks leuker vind, mss hebben ze helemaal geen zin om iets heel duurs aan jou te geven waar hun niks aan hebben, mss vinden ze je niet verantwoordelijk genoeg.

Ik zou zeggen, neem een baantje zodat je alle kosten zelf kan betalen (maandelijks maar natuurlijk ook aanschaf paard, spulletjes en zorgen voor een noodpotje) dan snap je gelijk waarom de meeste ouders geen zin hebben om hun dochter een paard te geven.

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 09:01

Ik ga helemaal met Jus_dOrange mee..

Of zoek een verzorgpony inderdaad.

Sammeke

Berichten: 116
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: omg. arnhem

sammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 12:51

ik zou ook een verzorgpony nemen hoor daar kan je heen gaan waneer je wilt je eigen paard MOET je heen. en het scheelt heel veel in de kosten