Blijft toch vreemd

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Blijft toch vreemd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 19:56

hey
ik blifj eht toch vreemd vinden :
voor eht ene paardje betaal je om het te bijrijden en verzorgen en de ander word je voor betaalt.

ik vind eht neit erg om te betalen en doe het ook graag. maar het valt me dan op dat als ik een andere merrie rijd dat ik betaalt word.

hoe zit dat bij jullie ?

groetjes Iris

Flins
Berichten: 900
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:20

Ik hoef niks te betalen maar ik krijg ook niks...Niet dat het erg is ofzo....Het gaat om de lol Party!!

Tyler

Berichten: 105
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 00:05

ik denk omdat de een veel harder een verzorgster nodig heeft dan de ander...
ik heb zelf een eigen paard, maar daarnaast rij ik nog 2 anderen maar daar hoef ik niets voor te betalen.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:32

ik heb een verzorgpony, en daar hoef ik niet voor te betalen, ik hielp die mensen uit de nood, en zij hielpen mij aan een verzorgpony Haha!

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:14

Meestal zijn het toch profesionele Chroomen die wórden betaald. En als verzorgster kan je toch best wat bijdragen aan de eigenaar van de pony waar je op mag rijden .. maarja idd aan de andere kant jij geeft het beestje beweging en verzorging dus de eigenaar kan jóú ook betalen .. ach ja ik heb het geluk dat ik niets hoef te betalen Lachen

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:59

De één vind het gewoon nodig dat zijn/haar paard aandacht en beweging krijgt en is zo blij dat diegene tijd maakt voor zijn/haar paard en die betaalt jou daar dan voor... Maar de ander heeft niet zoveel tijd en wil dan iemand die voor zijn/haar paard zorgt en 't berijd en wil daar dan ook een bijdrage in de kosten voor, dat verschilt toch altijd per persoon...

Maar ik heb ook het geluk dat ik niks hoef te betalen voor 2 pony's die ik mag verzorgen en 1 ervan mag berijden... Lachen

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:11

op dit moment wword ik niet betaalt, maar bij mijn 2 vorige stallen werd ik wel betaalt.
en eentje echt flink, ik mestte ook alle boxen uit kreeg ik 2,50 euro per box Lachen

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:56

ik word niet betaald en ik hoef ook niet te betalen.. Het gaat om de lol Haha!

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:22

Ik wordt niet betaald, maar betaal per keer dat de hoefsmid komt iets van €15 mee, t maakt op zich niet uit hoeveel, gewoon wat ik kan missen en het is ook niet erg als het een keertje niet lukt. Dit vind ik echt heel fijn en ik doe het dan ook geheel vrijwillig Lachen Wel koop ik vaak tussendoor iets leuks voor hem en natuurlijk af en toe een zak snoepjes (niet te veel natuurlijk anders wordt ie dik Tong uitsteken)

Boety
Berichten: 157
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:10

ik heb een eigen pony ik betaal niets maar ik vind het oook wel raar jaaah Party!!:#:# Haha!:D:D:D :j:j:j

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:09

Hoezo veel smilies .. Knipoog

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:34

ik moest altij40 euro in de maand betalen, voor mijn bijrijdpaard ik vond het wel logies anders had de eigenaressen onkosten en ik maakte het plezier.

als je word betaald, denk ik dat de eigenaresse wel heel blij is dat je zijn haar paard verzorgt, en mischien hoger traint

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:34

Als je een andere hobby hebt, bv fitness, of basketbal, moet je toch ook contrubutie betalen? Ik vind het wel logisch dat je iets betaald... ookal is het maar een zak voer in de maand....

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:40

Ik heb met mijn bijrijdpaard/verzorgpaard dat ik niets hoef te betalen en niks krijg.
Ik doe haar dan minimaal 2 keer in de week en als zij een dag niet kan doe ik het en als zij op vakantie is.
Wel krijg ik meestal een kado'tje van dr als ze terug komt van vakantie, een souveniertje, vind ik erg leuk en lief, maar het moet niet.

Voor mijn waarschijnlijk nieuwe moet ik wel 50 euro per maand betalen, maar dat vind ik ook niet erg, zij heeft ook haar kosten per maand en zo kan ze hem wel houden en anders moet zij hem wegdoen

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:59

Ik rij ook op een paardje, hoef ik ook niet voor te betalen. Ik heb plezier met het paard omdat ik er op mag rijden en die mensen hebben er plezier van omdat hun paard dan aandacht krijgt en bereden wordt...