alweer

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

alweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 12:51

Ik dacht een maandje geleden of langer dacht ik eindelijk een nieuw verzorgpaardje te hebben. Na wat tegenslagen bij andere paarden, zeiden de mensen hier"met H hoef je niet bang te zijn dat je hem kwijt raakt" dus ik blij me moeder blij.

Het enige nadeel was ik kon er niet heen wanneer ik wilde, hun hadden daar een kist staan en ik had geen sleutel, maakte mij niet uit. We spraken iedere keer netjes af waneer ik weer zou komen.

En nu reageert ze al anderhalve week helemaal nergens op. Ik heb gebeld en de voicemail ingesproken of ze wou terug bellen ik hoorde nooit meer wat. Ik heb gemaild,verschillende mailtjes, ook niks meer gehoord. Op de msn was me laatste hoop maar zodra ik daar iets tegen hun zeg zijn ze offline.

Nou zou ik wel eerst een maand op proef gaan en die maand is nu anderhalve week geleden verlopen. Maar leek mij dat je dan wel zegt als het niets is geworden.Verdrietig

Maar er is ook een lichtpuntje een kennis van me moeder heeft een pony staan, en die heeft al poos geleden aangegeven dat ze het leuk zou vinden als ik der pony ging doen. Een week of 1a2 geleden zei ze het weer tegen me moeder. Dus daar ga ik zondag even achteraan en hopen dat het wel wat wordt. Ben al die tegen slagen even meer dan zat.

Tyler

Berichten: 105
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 16:52

nou ja... ik vind wel dat die mensen het wel effe hadden kunnen zeggen of jij die pony verder mocht doen of niet... tis wel een stukje beleefdheid en respect naar iemand anders toe... heel raar ja.. Verward
maar blij dat je nu ook een andere pony mag doen.. ik hoop dat dat wel wat word voor je..!!
veel plezier en suc6 Lachen

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:30

Heej Naad... echt heel vreemd van die mensen hor... Verward Is inderdaad echt niet leuk, heb t ook meegemaakt... k hoop dat je die andere pony mag gaan doen voor je hor! *LOL* Hou me op de hoogte he!

Steefie_3

Berichten: 48
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 19:27

Nou ja wat een rare mensen zijn dat! Dat snap ik echt niet!
Ik hoop voor je dat je snel een ander verzorgpaardje vind! Haha!

Ilsiie

Berichten: 8226
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 17:39

Idd, btj heel erg raar!! Nja, laat ze maar lekker, ze zoeken maar weer een nieuwe verzorgster, anders meoten ze maar reageren hoor, denk ik dan... Succes met je nieuwe verzorgpony zoeken!!! Kop op he meid!!

Flins
Berichten: 900
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:36

Rare mensen...Nouja... succes met je nieuwe verzorgpony Haha!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:39

Heb je nog steeds geen reactie van ze? vaag hoor, blijkbaar durven ze niet gewoon te zeggen dat ze liever hebben dat je ermee stopt! Hou me op de hoogte, hopeleijk mag je die pony verzorgen!

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 19:51

ik ga morgen kijken of die vrouw op de tennis is en anders bel ik der even.

over die andere mensen, ze hadden toen ik er een paar dagen was, ook een andere bijrijdster en die ging er denk ik bij hun inzien beter mee om.

maarja morgen bellen ben hartstikke nerveus. ben niet zo bellerig ( ben altijd bang om nee te horen en dan klap ik op de 1 of andere manier dicht). maar ik denk dat ze wel op de tennis is.

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:38

Vreemde manier om iemand duidelijk te maken dat je liever niet heb dat diegene je pony gaat verzorgen.. Ach gut
Erg laf.

Maar hopen voor jou dat je die andere Pony mag gaan verzorgen! Lachen

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 21:14

waaaaaw ik heb gebeld en ik kan in het weekend komen kijken en rijde. ik hoop echt dat het weer beter gaat en dat ik weer vertrouwen kan opbouwen. en dat het wat wordt. ze was bekend op de manege waar ik rij en toen ik zei op welke pony's vond ze het goed dat ik er ook op ging rijden. oohhhhhw ben zo blij

perdjes

Berichten: 948
Geregistreerd: 29-10-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:38

dat is kei leuk voor je ik hoop dat je er veel plezier aan hebt en ik vind het echt banketstaaf van die andere mensen maar veel plezier bij dat ander paardje *LOL*