Rotwijfff...

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lebella
Berichten: 15
Geregistreerd: 07-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:16

Heey oom een nat... Knipoog OK dan!
Ik ben lisa Cool en ik sta oowk bij Naomie en Nath in de stal Haha! ...Dus oowk bij dat irri-irri-irri-irritante wijf! Verdrietig
Se hebben egt gelijk, ze is vreselijk irri en bijdehand.. en schijnheilig!>>O:)<< ps.dat vinden er nog wel meer!!!!! Vingers aflikken .....Haar uiterlijk zoals naomie al zei is nie bepaald...Je weet wel,niet dat se daar iets aan kan doewn hoor! Ach gut (of juist wel) Tong uitsteken Haha! maarja...datdoeterniettoe DUS SYL ALS JE DIT LEEST BEGRIJP JE ZEKER WEL DAT JE ERMEE OP MOET HOUDEN JUH WORD VERMOEIEND!! Boos! Boos! Boos! Clown Afzender: ..::oOLieSjeOo::..(Lisa van Lebella--->Lebella+Mozart hvjulliej!!) OK dan! Bloos Haha! Knipoog OK dan!

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:19

Whahahahaha

Tyler

Berichten: 105
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 00:40

gwoon lekker negeren zo iemand !!! dan zal het vanzelf wel minder worden.
en je gwoon niet druk maken om haar Lachen... jullie gaan toch geen aandacht besteden aan zo'n verwend kind ???

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:42

heey heel berestein aan het bokken Tong uitsteken en nath ik had het idd al gezien op msn Clown

en weer ontopic:
Tsja wat kan je eraan doen... ik blijf iig ardig Schijnheilig en esnoods zet ik mezelf in negeer-mode Knipoog

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 12:57

ooooooo dit ken ik Haha!
bij mn achternichtje (Daantjelover hier op bokt) op de manege is er ook zoiets.. Scheve mond
Negeren werkt vaak het allerbest!

Ktje
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:40

Ja meiden, dat probleem daar komen we nog niet zo gauw vanaf, zeker niet als ze haar plannen voortzet en mijn poepie er ook nog eens bij koopt Huilen . Ze heeft nu alleen Jip om te verpesten is dat nog niet genoeg.......
Greetz......

SannieB
Berichten: 39
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:50

Welke andere? Gaan ze nu al een andere kopen. Volgens mij niet hoor! Pas later. En oke ,soms is ze vermoeiend, maar het is nog een meisje.En het is ook een soort van contact zoeken. Als ik er ben en ik vraag iets ,doet ze het wel. Als ik er niet ben ,weet ik natuurlijk niet.

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:22

Ktje schreef:
Ja meiden, dat probleem daar komen we nog niet zo gauw vanaf, zeker niet als ze haar plannen voortzet en mijn poepie er ook nog eens bij koopt Huilen . Ze heeft nu alleen Jip om te verpesten is dat nog niet genoeg.......
Greetz......

yesssss! Karin nu ook op bokt Haha!
Het word echt compleet hier Knipoog
en nee, ik vind het ook echt geen leuk plan voor wiz
Ach kaar anders kopen wij hem saampjes toch *LOL*

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:24

oh en sandra ook zie ik net Tong uitsteken

(mensen sla mij eens... ik ga weer veel te veel off-topic Bloos )

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 23:17

haha nee ok ze is inderdaad nog een meisje, maar als ze me gaat uitschelden, en ze gaat zeggen dat sandra allemaal dingen over mij zegt waarvan ik bijna cker ben dat dat niet zo is, haha daar is sandra te lief voor Schijnheilig , dan heeft ze het bij mij wel goed verpest, en als ze dan haar vader op mij en nathalie gaat afsturen vind ik dat wel weer erg laf van haar...

xxx naomi

leuk hee karin dat jer bijkomt Haha!

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 23:18

euhm ja, ze wil of whizzard, of olympus of calino gaan kopen haha, en anders jip laten dekken, ze heeft al hele ideen...

xxx naomi

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:35

Odelia... die heeft het dus over mij... sjah ik kan er niks aan doen dat ze soms op haar fouten gewezen moet worden...
En Sylvia... ik kom er verdomme wel al meer als 6 jaar hoor... Verward

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 16:00

Oomie schreef:
euhm ja, ze wil of whizzard, of olympus of calino gaan kopen haha, en anders jip laten dekken, ze heeft al hele ideen...

xxx naomi



Sylvia (odelia) heeft net zulke ideen...
Een pony kunstjes leren met een klil-systeem... kom op zeg...
Een nog helemaal niet volwassen pony een zadel opleggen zonder er maar een proffesioneel iemand er bij te hebben...
Sjah wat je daar dan mee wilt bereiken...
Ik bedoel... er is niemand bij... het paard geeft je een trap... je bent bewusteloos en wat dan?
De baas is verantwoordelijk voor zulke dingen want het is op zijn erf en met zijn pony...

Eerst nadenken voor je iets doet... Is soms moeilijk denkik

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:07

Heej!!!
Keej, sylvana is nog een meisje, maar wel oud genoeg om te weten dat je niet hoort te liegen en dat zij zich zou moeten verontschuldigen daarvoor, want ze weet donders goed dat wij weten dat zij de hele tijd te liegen, en niet alleen over dat met Rashida toen maar ook met andere dingen. Ze word al jarenlang gepest en ze heeft gewoon nog steeds niet door waarolm terwijl ik en oom dat af en toe behoorlijk laten zien waarom. Zij wil zichzelf niet veranderen, ze verwacht van ons dat wij voor haar neerbuigen en doen wat zij wil. Ik dacht het niet! Ze kan aardig zijn ja, dat kan iedereen wel, maar met die gekke ideen van haar en haar gedrag verpest ze het meteen weer. Zij wil gewoon niet haar ogen openen en kijken, waarom bijna niemand haar aardig vind, echt niet. Ze wil hetr gewoon niet aanvaarden en daar kan ik echt niet tegen, daar word ik zoooo boos om.
Iedereen kan haar wel verdedigen van ja joh, 't is nog maar een meissie van 11, maar ze is gewoon al oud genoeg om zoiets te weten. Ook al zoekt ze zo contact, ze zou niet door moeten hebben dat het zo niet werkt, maar dat wil ze gewoon niet, echt niet. Als je haar op msn daarop aanspreekt, op een vriendelijke manier, krijg je meteen: met jou valt niet te praten en is ze online. Dat is gewoon vreselijk irritant, en wij proberen haar zo eigenlijk ook te helpen, maar ja, wie niet wil ...

Zo, moest dit echt ff kwijt hoor!

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:24

Ja Sylvia is 14, dan is het dom om bv zo'n verhaal over mij hier neer te zetten terwijl ik er toch wel achter komt...
Ook door zulke dingen te zeggen die ze doet... je bent 14 hallo... waar wil je heen als je nu nog zo bent Verward

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:32

Oomie schreef:
euhm ja, ze wil of whizzard, of olympus of calino gaan kopen haha, en anders jip laten dekken, ze heeft al hele ideen...

xxx naomi

he nee niet olympus... dat vind ik zo'n leuk beest.
*gaat snel sparen*

Ktje
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:12

Ja chan, we moeten maar gauw gaan sparen al denk ik dat Wizzie niet zo heel erg duur zal zijn....

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:53

haha ok... Tong uitsteken

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:20

XchantjuhX schreef:
he nee niet olympus... dat vind ik zo'n leuk beest.
*gaat snel sparen*


heeft net een prijsindicatie gehoord en laat dit plan snel varen (of zinken Haha! )

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 23:50

haha, jewel olympus, en het liefst dat haar moeder er ook op kan rijden, maar ze heeft het al gevraagd en het mocht niet van hem. dus maar volgens mij geeft ze het nog steeds niet op , whaha karin en chantal als jullie olympus of whizzard kopen, mag ik er cker ook wel op rijden heh? Tong uitsteken Schijnheilig

xxx naomi

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:57

tuurlijk Schijnheilig

maar waarom heeft ze ingodsnaam Jip dan pas gekocht? als ze nu alweer aan het uitkijken is naar een ander?

Maaaaarja... als wiz, ol of calino maar niet het slachtoffer worden
Tsja geen enkel paard eigenlijk Scheve mond

ReGirl

Berichten: 1699
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:06

ok nu voeg ik me ook maar ff bij de berestein-bende aan.. Haha! jaja mensen ook ik sta in dezelfde stal als onze geliefde "Sylvana" naja alles wat er over haar gezegd kan worden staat er eigenlijk al, maar wilde ook nog wel even kwijt dat ik het ook een super irritant kind vind. Bemoei me er meestal niet zo mee, want hou niet van ruzies enz.. maar soms gaat ze me zo vervelen dat ik ook mn mond opentrek en dan weet ze niet wat dr overkomt.. Haha! want als ik het doe, doe ik het ook goed natuurlijk. Laatst ook had ik wedstrijd gehad, ging niet helemaal lekker, maakt verder ook niet uit, komt ze weer met dr vete ass achter mijn minuscule kontje aanlopen en vragen hoe ging het?? echt op zo'n irritante toon alleen al, jullie zouden dr eens moeten horen praten, weten jullie gelijk hoe ze is. Ik zo van ja niet zo goed, ja en waarom dan?? Ze bleef maar vragen.. werd er gek van.. dus ik zo van ja hou nou ff je mond, ben moe, heb pestbui en je loopt in de weg.. ze gaat altijd voor je voeten lopen namelijk.. en je kan er niet omheen, loop ik met najade richting de stal, probeer het licht aan te doen, wie staat er in de weg, ja juist Sylvana, ja heel fijn hierdoor loopt naad tegen de deur aan, nie tdat ze zich er veel van aantrekt, maar goed alsnog irritant. Nee gaat ze vragen waar ik heb gereden, nou op Hippie, ja en waar dan?? mn vriendin zo van nou wat denk je in een kartonnen doos..... Haha! Maar goed komt zei weer met zo'n dom antwoord op gras?? nee trut het regent al de hele dag, dan kan je beter je paard op een slee zetten ofzo.. Hoe dom kan een mens zijn.. echt hoor.. en dit is dan een van die irritante dagen dat ze teen je begint te zeiken. Najade staat tussen de touwen en ik was spullen aan het opruimen enzo.. en ze blijft er maar bijstaan ook he.. ze staat zo in de weg.. wieberen met die kont.. nee staat ze bij Wizard (die ze wil kopen zegt ze) staat naast najade, ohh poepie dit poepie dit.. ohh ik heb zo'n "band" met je.. mn vriendin en ik keken elkaar echt aan van what the fiets........ maar goed.. in ieder gevl ze loopt altijd in de weg.. meestal ben ik wel vriendelijk tegen dr.. maar soms.. oeeeeeehhhhh kan je dr wel wat doen.. ohja ze denkt nu ook ineens dat ze heel wat is sinds ze een eigen pony heeft.. sta ik te poetsen tussen de touwen.. moet ze er ineens langs.. eerst vroeg ze het nog weleens nu loopt ze gewoon of zegt ik moet erlangs.. :s nou orry dan breekt mn klomp.. ze weet dat je bij najade er zo onderdoor kan lopen zonder touwtje los te maken, is zo'n dooie.. maar tpch dat was trouwens ook op de dag van de wedstrijd.. toen stond mn ma er ook bij.. ik had het niet eens door was bezig.. maar die vertelde het dus aan mij.. komt ze eraan met dr pony Jip.. duwt najade gewoon opzij van ik mot erlangs.. zonder wat te vragen of te zeggen.. sorry ben je dan aso of aso.. Haha! ok weer genoeg over dikkiedik.. nix mis mee hoor trouwens.. maar zij is gewoon vervelend.. heeeee bokkende beresteiners.. ---> ze jullie weer snel op de manege.. Haha!

doei doei greets.. Michelle

ReGirl

Berichten: 1699
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:07

zo ff off-topic.. is trouwens wel een onwijs verhaal geworden zeg..Haha!:D

c_alsemgeest

Berichten: 20729
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:12

Mich.. je hebt je roeping gemist...
Schrijfster Clown

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:15

kan iemand mij ff uitleggen waar het over gaat?