Rotwijfff...

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Rotwijfff...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 12:22

Heej, ik zit hier ff met een probleempje, dus graag jullie mening...

Nou er zit dus een super erritant kind bij ons op de manege in de dezelfde pesionstal als ik en me vriendin. Daar staan dus ook mijn 2 verzorgpaarden en haar eigen pony. Egt een rotbeest heeft ze van de manegeponys gekocht. Nou ze is dus 11 jaar uper duper dik en zwaar erritant, ze rijd zelf nu denk ik 3 jaar maar dat is egt niet te zien. nou gaat ze zioch dus bemoeien met de verzorging van de paarden vasn andere mensen, die samen in de z1 rijden enzo. Zo bijdehand is ze dus, nou valt ze dus elke dag iedereen lastig. Maaar het vervelende is de eigenares van mijn 2 verzorgpaarden heeft haar aangeboden om 1 daarvan te doen een arabische merrie pony, maar ze zegt dus tegen iedereen dat ze hem heeft gedaan die dag als de eigenares dat aan haar vroeg. Maar in feite laat ze haar gewoon in haar stal staan. Het is dus alleen een beetje om mee op te scheppen. Nou gooi ik haar bijna elke dag los of longeer ofsow. Maar ik en mn vriendin hebben het al aan de eigenares verteld maar ze doet er gewoon nix aan. Terwijl ze egt heel aardig is ensow. Maar dat kind is ook so dat als iemand iets tegen haar zegt haalt ze gelijk der broer erbij en die begint dan ff iedereen die hem niet aanstaat verot te schelden. Het is ook een heel rijk gezin met hele strenge vader maar alsnog. En ze is dus gewoon zo vervelend. Dus me vraag was nou eigenlijk hoe kan ik haar zeg maar het beste bewerken haha, hoe kan ik hier wat aan doen. Ze word ook wel ontzettend gepest enzo, en iedereen staat achter mij en mn vriendin's kant. Maar ze houd alsnog niet op, en we hebben op dit moment ook wel erge ruzie met haar, maar elke keer als we haar op de manege zien doet ze net alsof er niks aan de hand is. Ze is egt heel bijdehand en dat terwijl zij ongeveer 4/5 jaar jonger is als ons... Verward

graag jullie mening dus..

xxx naomi

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 13:09

Heej!!!
Ik ben dus die vriendin en ik kan jullie verzekeren, het is echt een .... kind! Wij dachten eerst, toen ze met haar manegepony bij ons in de stal kwam, van oooh arm kind, word gepest en wij wouden aardig doen. Maar nu begrijpen wij ook waarom ze gepest word. Het is echt een super irritant kind, en ze word niet eens gepest omdat ze dik is, nee gewoon echt vanwege haar gedrag. Wij worden echt helemaal gek van haar!!!
Groetjes,
Nath

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:12

nou zoiest heb ik ook maar zij is ouder dan mij, ik 14 en zij 17
we zitten met z'n bijden op een stal waar zij op een fokmerrie rijd en ik een pony beleer.
toen ik daar voor het eerst kwam zij ze dat ze daar al 6 jaar werkte maar het bleek dat ze pas 1 jaar intensief bezig is errst gewoon wat rondkijken enzo.
en ik ben al zo'n 4 jaar intensief bezig met de paarden.
zegt zij zo wat ik moet doen enzo, alof ik het niet weet...
ik spreek haar nooit tegen. zo ben ik niet.
maar ik was gisteravond er goed pissig over.

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:13

even voor de duidelijk heid, ik ben daar nu ongeveer 4 maanden.

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 14:55

Ooow ja das ook vervelend, als zij ouder is als haar, het vervelende is nog dat je bijna nix tegen deze vervelende personen kunt doen , veel succes

dxxx naomi

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 15:15

thanks

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 16:37

is er nog iemand die advies wil geven?

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:55

Gewoon even zeggen wat je ervan vind Tong uitsteken...
maar dat is het simpele/nuchtere aan mij...
En verder... gewoon hopen dat de eigenares van je verzorgpaardje er we wat aan doet...
en anders er echt op aandringen dat ze zegt dat t nie nog eens gebeurt...

Mews

Berichten: 5503
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:15

Wat zegt de eigenaresse ervan als jullie zeggen dat ze niks doet met die merrie, dan?

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:02

de eigenaar ziet vanzelf wel dat haar pony er niet meer verzorgd bijstaat. Jullie moeten dus ook haar verzorgpony niet meer gaan poetsen longeren ect. Zolang je dat blijft doen ziet de eigenaar het ook niet en gaat ze er met jullie werk vandoor. Daarbij zijn jullie veel jonger dat helpt niet echt.

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:30

hehehe ik weet al precies over wie jullie het hebben Knipoog

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 23:06

Haha @chantjuh, heb jij daar nog wat over te zeggen??? Volgens mij heb je ook nog heel wat te vertellen of nie? Haha!:P

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 23:24

whahaha ja de eigenares die vind het niet goed, ze gaat er watc aan doen, eindelijk, maar ze is nog altijd even erritant maar we hebben vandaag haar liksteen aan die merrie gegeven whahaha die zal morgen raar opkijken maarja even niet boeiend iemand nog meer advies.... En chantal haha ik denk dat je heel goet weet wie het is Clown

xxx naomi

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:05

In dat geval kun je altijd 2 dingen doen:
* Dat meisje negeren
* Tegen dat meisje zeggen dat je genoeg van haar gedrag hebt.

Ik zou haar pony en haar verzorgpony daarom ook niet meer poetsen en longeren. De staleigenaar of haar ouders komen er dan van zelf achter dat ze haar pony niet goed verzorgt.
Als je dat geen oplossing vind zou ik het gewoon tegen de staleigenaar gaan zeggen. Dat is een kortere weg.

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:32

Hoi!!!
Het gaat in dit geval om het paard van iemand, en dat ene rotwijf mocht een keertje dat paardje longeren, maar heeft het dus niet gedaan. Op zich niet zo erg, want ze had al gereden, maar gewoon het feit dat ze tegen ons loog en allemaal dingen verzint en gewoon super irritant is, is al erg genoeg. Met die pony van die rotwijf hebben we niks (heb een keer een trap in me maag van die pony gehad, sindsdien vind ik het echt een rotbeest), daar hoeven we ook niks mee te doen.
Groetjes,
Nath

Mews

Berichten: 5503
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:46

Blijkbaar was het feit dat ze het mocht doen al genoeg voor haar om mee op te scheppen. *LOL*

Hebben jullie haar eigenlijk al verteld wat jullie van haar vinden en dat jullie genoeg van haar gedrag hebben? Of heb ik daar nu overheen gelezen?

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:51

Nou, we hebben het nog niet direkt gedaan, maar als ze het nog een keer flikt wil ze niet weten wat ze meemaakt!!!

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:05

Tsja, met de pony van haar heb ik totaal geen problemen... zoals ze nu is is ze idd een heel stuk minder goed te hanteren, maar dat komt omdat ze nooit meer op haar punten wordt gezet, het is een aardig dominant beestje en wanneer er geen grenzen worden gesteld loopt ze zo over je heen.
Omdat ik die pony al heel wat jaren ken, heb nog geholpen bij het uitladen toen ze bij ons op stal aankwam Knipoog weet ik dat er echt een top pony in schuilt, en dat er echt heel wat mee te bereiken valt. Maarja een leuk paard is nou eenmaal gauw verpest

Tsja en over de eigenaresse ervan... ach ik doe normaal tegen haar, geef haar zoveel mogelijk tips... en heb haar gister ook aangeraden om de veearts de pony even na te laten kijken, want hoe verschrikkelijk 'hengstig' ze nu is heb ik haar in die 4 jaar nog nooit gezien Lachen

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:09

oh en nath en Naomi... even een tipje tussendoor...
niet teveel rotwijf oid zeggen Knipoog
Anders gooien ze dalijk een slotje op dit onderwerp en dat zou zonde zijn Haha!
want dan kan je ook geen tips meer krijgen om haar 'aan te pakken' Clown

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:16

Oooow, okeej haha, wist ik niet Lachen Sorry, ik zal niet meer zo vaak dat ene woord zeggen, maar het is echt zo Lachen
Hoe oud is jip nu denk je??? Volgens syl is ze 7 ...????

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:43

uh... ik schat haar ietsjes ouder.
Toen ze net op de manege kwam was ze nl 4 en ze staat er nu al ruim 4 jaar... dus ik denk een jaartje of 8/9

Maar het is echt niet normaal hoe ze nu reageerd hoor... ze kwam vandeweek zelfs omhoog toen er elastiekjes uit haar manen werden gehaal... en dan word er gezegd dat ze gewoon hengstig is Rolleyes
Ik zou haar als het mijn pony was echt even laten checken, want ze reageerd echt onwijs fel bij het aanraken van de lendenen... en in al die jaren dat ik haar ken, heb ik haar nog nooit zo hengstig gezien

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:01

Heeej!!!
Ze is in de laatste tijd idd iets te vaak hengstig ... Ze zit de hele tijd te piepen enzow. Maar ik vind dat kind alsnog vervelend .... Offtopic: heb je ff bij msn toegevoegd haha Knipoog
xxx
Nath

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:58

O ze vind zichzelf dus nogal wat... Mijn tip is: gewoon helemaal niks van aantrekken en je vooral niet met haar bemoeien, en dus ook niet met haar pony. Als die pony niet goed verzorgt word kan je dat beter aan de staleigenaar over laten, die heeft meer te vertellen als jullie. Als iedereen nou gewoon niet naar haar luistert, misschien dat ze dan haar mond eens een keertje houdt! maar ga er vooral niet teveel op in, dat bederft alleen de sfeer op stal maar!

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 17:01

hahaah jip gaat chanel achterna Cool

xxx naomi

lebella
Berichten: 15
Geregistreerd: 07-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:07

Heey oom een nat...
Ik ben lisa en ik sta oowk bij Naomie en Nath in de stal...
Se hebben egt gelijk,ze is vreselijk irri en bijdehand..ps.dat vinden er nog wel meer!!!!!.....Haar uiterlijk zoals naomie al zei is nie bepaald...Je weet wel,niet dat se daar iets aan kan doewn hoor!(of juist wel)