help op de manege is een meid die mij niet mag

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11710
Geregistreerd: 30-07-04

help op de manege is een meid die mij niet mag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 12:02

ik ga naar een niewe manege

en een klasgenoot rijd daar ook.Maar zij mag mij niet zo.Zij rijd wel op de zaterdag en ik op de vrijdag maar goed.En ik ben bang dat ze over mij gaat roddelen als ze weet dat ik op de manege zit.

Ik weet zo mag ik niet denken maar ik doe het tog.Wie kan mij helpen om niet zo te denken

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:04

Ik snap wel dat je zo denkt, maar niet iedereen kan je aardig vinden. Ik heb ook mensen met wie ik niet kan opschieten op de manege, maar rij er nog steeds.. Ik zou het gewoon proberen, helemaal als jij daar op een andere dag rijdt. En zelfs al zie je haar; je kan toch gewoon normaal doen tegen haar, en verder niets? Dan heb jij zelf tenminste niets verkeerd gedaan... Sterkte ermee!!
Laatst bijgewerkt door Flor op 19-10-04 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:04

willeke16 schreef:
ik ga naar een niewe manege

en een klasgenoot rijd daar ook.Maar zij mag mij niet zo.Zij rijd wel op de zaterdag en ik op de vrijdag maar goed.En ik ben bang dat ze over mij gaat roddelen als ze weet dat ik op de manege zit.

Ik weet zo mag ik niet denken maar ik doe het tog.Wie kan mij helpen om niet zo te denken



Dan nog. Als zij over jou gaat roddelen zegt dat meer over haar dan over jou. Mensen zullen op die manege zien hoe jij bent, en als die verhalen niet passen bij het beeld dat zij van je hebben zal die griet zich snel in de vingers snijden.

Sta er dus gewoon boven en hou de eer aan jezelf.

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:05

Overal zijn mensen die wel iets over een ander te roddelen hebben. Daar zou ik me echt niet druk om maken, zoals Sorane zegt, dat zegt meer over haar dan over jou. Gewoon lekker jezelf blijven en je er niks van aan trekken. Dat soort mensen zijn er nou eenmaal Knipoog

plutolover

Berichten: 11710
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 12:08

zelf doe ik noraal tegen haar en praat normaal tegen haar,

Maar op school vroeg ik haar van hoe duur het die manege is.En zij zegt zo ga je daar ook rijden.Ik zeg zo van ja denk het wel.Zegt zij van alleen kimberly(een vriendin van haar mag komen) Oke zei is niet de baas daar.Maar het zit me niet echt lkkr.Ik probeer er wel boven te staan.Maar ik kan niet goed tegen conflicten (ja ben een weegschaal)

En ik wil graag op die manege me pony stallen als ik me examen heb gehaalt

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:08

Ik snap wel dat je bang bent dat er over je geroddeld gaat worden, maar dat hoe je naar mijn mening echt niet tegen. Overal waar je komt zullen er wel mensen zijn die je niet mogen en daar heb je nou eenmaal mee te maken... En je rijdt ook nog eens op een andere dag, dus het zal allemaal best wel meevallen. Maak je gewoon geen zorgen, het komt heus wel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:10

Als ik nergens meer zou komen waar iemand rondloopt die mij niet mag, dan kwam ik de deur denk ik niet uit. Is een heel normaal iets, je hoeft niet iedereen aardig te vinden en ook niet door iedereen aardig gevonden te worden. Er meteen vanuit gaan dat zij DUS maar over jou zal gaan roddelen zegt meer over jou dan over haar denk ik.
Geef jezelf een schop onder je kont en GA voor een leuke tijd op je nieuwe manege! Dat ga je niet laten verzieken door iemand die jou toevallig niet mag hoor! Want tegenover die ene die jou niet mag, staan er honderd die jou wel mogen. En wat telt dan zwaarder? Juist ja!

Veel plezier!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:38

Boeiend en daar laat jij je door weg houden, dan hebben ze je precies waar ze willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:33

Het is niet leuk om ergens te komen waar over je geroddeld word, maar doe gewoon alsof zij lucht is! gewoon negeren! You can do it!

plutolover

Berichten: 11710
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 14:57

thanx voor de lieve berichtjes.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:46

Ik sluit me helemaal bij bovenstaande reacties aan!

Kom nou zeg waarom zou jij daar niet mogen komen? Klinkt eerder alsof ze zelf bang is dat de anderen jou aardiger dan haar zullen vinden.

MarrieLeen

Berichten: 11401
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:04

Het beste is gewoon negeren. Lachen Ze vindt het alleen maar leuk als je er op in gaat.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:11

Niet naar omkijken. Overal zijn aardige maar ook minder aardige mensen... En net als anderen al zeggen, als zij over je roddelt zegt dat meer iets over haar..

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:31

Zal me er zeker niet druk over maken, gewoon jezelf zijn. En niet over dat meisje gaan roddelen maar je er gewoon niks van aantrekken Lachen
Veel plezier op je nieuwe manegea Haha!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:00

gewoon lekker heen gaan, en nergeer haar gewoon! je komt om lekker te rijden etc en voor je plezier en niet voor haar.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:05

Idd gewoon lekker heengaan.
Doe lekker wat je wilt, gepraat wordt er toch wel als ze het willen....Knipoog

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:16

ag joh.. laat haar lekekr gaan.. Als jij daar graag wilt rijden, lekekr doen Lachen

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:19

Sorane schreef:
Dan nog. Als zij over jou gaat roddelen zegt dat meer over haar dan over jou. Mensen zullen op die manege zien hoe jij bent, en als die verhalen niet passen bij het beeld dat zij van je hebben zal die griet zich snel in de vingers snijden.

Sta er dus gewoon boven en hou de eer aan jezelf.

Precies ze zien vanzelf hoe jij werkelijk in elkaar steekt.Ze zullen
dat wat zei zegt dan waarschijnlijk als onjuist aannemen.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:27

Ik ben het eens met Sorane Lachen.

Succes nog trouwens! Lachen

Bertus_Suzy

Berichten: 855
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:33

HEB SCHIJT

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:54

Bertus_Suzy schreef:
HEB SCHIJT

Now thát's the spirit! Haha!

Topic verplaatst naar JPP Knipoog

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:03

Ze zit bij jou in de klas? Is neem ik aan ook 17? Vind ik dan wel *ERRUG* (met nadruk) kinderachtig, van alleen Kimberley... Djiesus.. Scheve mond
Gewoon gaan, schijt hebben! Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Berichten: 58043
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:16

Bertus_Suzy schreef:
HEB SCHIJT

Verward

idd gewoon niets van aantrekken!

Yessy

Berichten: 23040
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:19

Als zij zo wanhopig opzoek is naar aandacht, is dat verder haar probleem. En als je straks je pony daar staat hoef je je er helemaal niets van aan te trekken, ze leren jou dan veel sneller kennen en merken dat zij al die tijd heeft lopen liegen Lachen

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:31

ik sluit me bij yessy aan