Wat moet ik doen als mijn paard vervelend is??

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:58

Euhm zo zielig vind ik een schopje niet, maar er moet wel een goede reden voor zijn, ik moest ook een x even een pony van iemand anders vast houden en hij trok me 3 x achter elkaar het hele terrein over, no bij de vierde keer heb ik het hem, laten weten hoor toen heeft een tog egt een schop in zn buik gehad, hij moet idd wel een beetjerespect tonen..

xxx naomi

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:26

die fjord uit je profiel is jouw fjord niet.... die zogenaamde 'bridget' uit jouw profiel is nog steeds Lana....

pennypatrouille Verward

MaKoMa
Berichten: 14
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Aalst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 22:34

bliksemluver schreef:
die fjord uit je profiel is jouw fjord niet.... die zogenaamde 'bridget' uit jouw profiel is nog steeds Lana....

pennypatrouille Verward

Boos! Ik wil ook een pony!! Verdrietig

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:40

MaKoMa schreef:
Hoi, ik heb een hele lieve fjord maar soms heel erg vervelend. wat moet ik dan doen als die niet wilt luisteren?? ik heb een vriendin die hem dan een schopje geeft maar dat vint ik zielig!


Ten 1e: Leg nou is even uit wat hij dan doet... Wat doet hij waardoor hij vervelend is?
Ten 2e: Misschien dat sommige het vast niet met me eens zouden zijn (maarja daar is het Bokt voor..) maare, een vriendin van mij die mee gaat naar mn paard, moet haar dus echt NIET onder haar buik schoppen al is het niet eens zo hard. Als er iets is mag ze haar gerust een tik geven maar een schop? onder haar buik? nee!
Hij/ze zal er niet aan dood gaan... Nee dat is idd waar... Maar ik denk niet dat het de beste oplossing is om een beest tegen zn buik te schoppen als hij iets fout doet? Misschien is er wel iets aan de hand?
Maar goed, meningen verschillen per persoon.
Ik bedoel dit ook echt niet hard ofzo. Ik probeer alleen maar duidenlijk te maken dat ik het er niet bepaald mee eens ben om je paard tegen zn buik te schoppen...

Misschien kan je ons eerst even uit leggen wat er aan de hand is voor iedereen zegt dat het niets uit maakt? Lachen

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:51

PENNYALARM! ~~}>

Pieper

Berichten: 73
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:52

MaKoMa schreef:
:( Ik wil ook een pony!! Verdrietig

Verward Penny penny!!!!! *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 15:30

MaKoMa heeft een rijke fantasie...*LOL*

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 15:48

Cassidy schreef:
MaKoMa heeft een rijke fantasie...*LOL*


Waarschijnlijk met de Penny naast het toetsenbord.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:27

Haha wat een grappig topic Clown Sorry hoor maar uhh een schopje kan echt geen kwaad. Als je er niks tegen doet leren ze het nooit. Maar ik ga er verder niet serieus op in.. Want blijkbaar is dit behoorlijk penny/nep..

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:38

inderdaad een topic van haar is al eens op slot gegaan! omdat ze mijn collage (staat in dr profiel) heeft vern*ukt maar dus wel heeft gebruikt... Lana was mijn verzorgpony en ik vind het verschrikkelijk dat ze steeds zegt dat het haar verzorgpony is Verdrietig

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:57

Ik zet dit topic op slot aangezien blijkt dat TS geen fjord heeft.