Welk dekje voor op concours?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:16

Ja was echt grappig Lachen Mooi dekje. Maar ik zat er goed op te focusen en heb ik het nou goed gezien dat er onder je been (bij de singel) de bies niet dooloopt?
Anky dekjes vind ik wel mooi staan, maar niet mijn smaak. Ik vind die stubben ook mooi. Er reed een schimmeltje met een Stubben sjabrak. Moooi. Alleen ze had hem wel mogen strijken Haha!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:34

Ik heb een imperial riding dekje, is lekker eenvoudig qua uitvoering (gewoon vierkant met kleine ruitjes) maar van super kwaliteit, maar daar betaal je wel voor (ong. 25 euro). Ankypads vind ik voor wedstrijden niet mooi, te dik en te opvallend.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:22

Ja dat klopt, onder de lus waar je singelstoten door gaan aan de onderkant is de bies onderbroken. Je hebt echt goed op zitten letten Haha! Op het plaatje dat ik hierboven geplaatst heb kun je het ook zien.

Ik vind dit erg fijn, een bies gaat bij mij altijd op die plaats stuk en ik vind zo'n rand onder de singel ook niet prettig voor m'n paard, het is best dik koord namelijk.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:44

Ja ik lette goed op! Ik vond het eerlijk gezegd het mooiste sjabrakje wat ik langs heb zien komen Haha! Maar die stubben vind ik ook nog steeds mooi! Alleen bij dat meisje was hij vrij verkreukeld, (stof) ze had hem eigenlijk moeten strijken ofzo Lachen
Hmm ja mijn vriendin had ook een wit sjabrak met een gouden bies. Die liep wel helemaal door. Werd ook snel lelijk. Dit is dus een goed systeem wat jij hebt. Hoe duur was ie?

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:47

Ik heb er 27,50 voor betaald, dus dat valt best mee als je het vergelijkt met Anky, Eskadron etc. Die stubbens zijn ook best duur dacht ik.

Ze waren nog in de aanbieding ook hier, 3 halen 2 betalen, dus als je in de buurt bent Haha!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:14

Ohhhhhhhhhh Hebben!!!! Volgens mij hebben wij hier geen Stubben acties in de buurt Boos! Jammer zeg! Weet jij nog hoe duur die Stubben sjabrakjes waren? Zodat ik een beetje een idee heb hoeveel ze kosten. Lachen
Hmm ik ga nu echt twijfelen tussen een Stubben of die jij hebt voor mijn wedstrijd sjabrak. Ik heb er al 3 liggen thuis, maar ik gebruik er toch standaard twee niet, dus die kan ik net zo goed verkopen/wegdoen. Lachen

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:17

Geen actie van stubben, de actie is van de HKM dekjes, dus die ik heb.

Een zadelvormig dekje van stubben is al iets van 60 euro, dus dan zal een vierkante nog wel iets duurder zijn.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:20

Ai, dat is behoorlijk prijzig. Maarja, als ik wederom geobserdeerd ben door een paarden-hebbe-dingetje, kan niets me er meer vanaf halen Knipoog
Ok thanks voor de prijzen opgave Lachen

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:03

Wassen gaat er prima mee hoor!
Ik heb de mijne nu ruim 1/2 jaar en heel veel gewassen, maar hij is nog steeds heel mooi wit. Pasvorm vind ik ook super.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:21

Afbeelding
Ik rijd met deze van Bartl maar dan in een witte uitvoering.
Niet echt mooi wel erg prettig voor het paard

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 23:01

Ik heb een hele gewone, van de harry's horse, en twee witte met böckmann reclame.... (krijg je he, met een nieuwe trailer... Tong uitsteken )

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:01

Ik heb een een dekje van anky.. maar die gerbuik ik nooit.. paard zweet zich een ongeluk eronder.. heb nu gewoon een mooie van harry's horse gekocht... met mijn naam erop... en verder zo;n mooie fluwele... maar die moet nog geborduurd worden...

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:05

heb er eentje van gruner, in champagne kleur voor dresuuur en in wit voor springen.
dat zijn bijna de enige dekjes waar mijn paard goed tegen kan, zonder schuurplekken..
en niet belachelijk duur.

knightloekie

Berichten: 2799
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:20

ik heb zelf een standaard wit dekje omdat mijn paard bijna nix past Verward
En ik vind dat een dekje toch wel gezien mag worden (de groote dan he)..

Maar van het weekend heb ik iemand gezien die had alles gebroken wit, het dekje, de bandages en de rijbroek.. Errug strak OK dan!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:03

had op concour een wit dekje,van lekker zacht stof Lachen
met goud/zwart gedraaide bies, mooi dekjevind ik het.

Afbeelding


champagne kleur of gebroken wit vind ik inderdaad ook best mooi,
maar ik ga liever toch voor gewoon wit Haha!

Soraya92

Berichten: 2421
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Zwaag,Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 14:59

Ik vind die ANKY pads juist geweldig Haha! Bij mij liggen ze altijd heel goed Haha!