Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Naast dat ik het gevoel heb dat hier een pannetje groentesoep staat te pruttelen..
Nee zo leer je niet springen. Stap naar de eigenaar van de verzorgpaard en vraag of je mag springen en als dat mag of ze je wilt helpen. Komen jullie er samen niet uit? Haal er dan een instructeur bij.
Je paard leren wennen aan balken en sprongen kun je overigens ook heel fijn vanaf de grond trainen.
laetitia98 schreef:Zo te zien vind deze pony het allemaal nog best heel erg spannend. Probeer anders vanaf de grond de pony te laten wennen aan balkjes. Begin met 1 enkel bakje en bereid het zo uit.
Tot hij er gewoon rustig overheen loopt en de spanning weg is.
Ook zou ik het op een wat vriendelijkere manier proberen op te lossen. Het is denk ik zo te zien nog een jong dier die nog veel moet leren en dan is er over meppen niet echt een oplossing om het dier er overheen te krijgen want je wilt namelijk dat die het leuk gaat vinden.
CharleyT schreef:Vraagje: pannetje groentesoep....?
Eigenaar verzorgpaard?? Volgens heeft TS het over haar eigen pony . Kortom, ik snap je reactie echt niet.
Celebi schreef:Nee maar ik heb al heel veel manieren geprobeerd en het lukt thuis maar niet Ik heb les en in de les springt hij wel maar de juf vind dat ik meer moet oefenen maar thuis is hij dan heel stout maar maar ik snap nu dat ik wat anders moet doen. ik dacht omdat het hier op bokt stond dat dit een goed voorbeeld was maar dan ga ik aan de juf vragen wat een betere manier is.CharleyT schreef:Vraagje: pannetje groentesoep....?
Eigenaar verzorgpaard?? Volgens heeft TS het over haar eigen pony . Kortom, ik snap je reactie echt niet.
Ik zou toch zweren dat er eerst verzorgpony in de openings post stond maar dat zal ik er dan wel bij gedroomd hebben.![]()
Die groentesoep is een Bokt term voor als er trol accounts bezig zijn om Bokkers een beetje op de stang te jagen. Gezien het een jonge gebruiker is die nét geregistreerd is en het een filmpje betreft waar in principe makkelijk kritiek op te geven is kreeg ik dat voorgevoel.
Anyhow, neemt niet weg dat mijn punt blijft: haal er een goede instructeur bij. Dat is denk ik het beste advies wat je kunt krijgen als je wilt leren springen met je jonge pony. Daar leren jullie beide van.
Celebi schreef:CharleyT schreef:Vraagje: pannetje groentesoep....?
Ik zou toch zweren dat er eerst verzorgpony in de openings post stond maar dat zal ik er dan wel bij gedroomd hebben.![]()
Die groentesoep is een Bokt term voor als er trol accounts bezig zijn om Bokkers een beetje op de stang te jagen. Gezien het een jonge gebruiker is die nét geregistreerd is en het een filmpje betreft waar in principe makkelijk kritiek op te geven is kreeg ik dat voorgevoel.
Anyhow, neemt niet weg dat mijn punt blijft: haal er een goede instructeur bij. Dat is denk ik het beste advies wat je kunt krijgen als je wilt leren springen met je jonge pony. Daar leren jullie beide van.
Celebi schreef:Naast dat ik het gevoel heb dat hier een pannetje groentesoep staat te pruttelen..
Nee zo leer je niet springen. Stap naar de eigenaar van de verzorgpaard en vraag of je mag springen en als dat mag of ze je wilt helpen. Komen jullie er samen niet uit? Haal er dan een instructeur bij.
Je paard leren wennen aan balken en sprongen kun je overigens ook heel fijn vanaf de grond trainen.
xoxo_spetter schreef:hoi allemaal. Ik heb een vraagje. ik wil heel graag met me pony Spetter leren springen maar hij wil nooit over de hindernissen. We denken dattie gewoon stout is en ik zag een paar maanden terug dit filmpje hier op bokt is dit een goede manier om um te leren springen?
xoxo Rianne
Video link