Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anastasia24 schreef:Eh- nee ts, dit ligt uiteraard niet aan jou. Heb maar eens een goed gesprek samen met je ouders\de eigenaar\lesgeefster en anders zoek je een andere fijne plek. Dat jij te laat komt\moet huilen\je slecht voelt kan natuurlijk niet, vooral niet met iets wat je vrijwillig doet en eigenlijk heel leuk zou moeten vinden(In je vrije tijd!). Dus denk niet dat dit jouw fout was ts.
Cinnepin schreef:Ik kan er eerlijk gezegd geen touw aan vast knopen...
Avalanche schreef:Kind is 12 ook....... je kan best meiden mee hebben lopen op stal om wat te leren, maar echt voor klusjes vind ik ze sowieso te jong, en zulke jonge meiden laat ik ook niet met de paarden lopen.
chevax schreef:Is dit een serieus topic? Je bent 12, maar toch niet. Het is een deel van het verhaal. Eerst is de eigenaar een hij, vervolgens een zij. Het is een manege, maar je hebt jezelf leren draven en galopperen? Ik vind je verhaal verwarrend
Als het echt is, vind ik het erg vervelend voor je, TS, en waarom blijven als men niet aardig is? Zoek een plekje waar je veilig en op je gemak bent.
Euridicey schreef:chevax schreef:Is dit een serieus topic? Je bent 12, maar toch niet. Het is een deel van het verhaal. Eerst is de eigenaar een hij, vervolgens een zij. Het is een manege, maar je hebt jezelf leren draven en galopperen? Ik vind je verhaal verwarrend
Als het echt is, vind ik het erg vervelend voor je, TS, en waarom blijven als men niet aardig is? Zoek een plekje waar je veilig en op je gemak bent.
1 april begint vroeg dit jaar
Euridicey schreef:chevax schreef:Is dit een serieus topic? Je bent 12, maar toch niet. Het is een deel van het verhaal. Eerst is de eigenaar een hij, vervolgens een zij. Het is een manege, maar je hebt jezelf leren draven en galopperen? Ik vind je verhaal verwarrend
1 april begint vroeg dit jaar
bente07 schreef:Haii
Ik reed hiervoor altijd op een stal waar ik het in het begin altijd super leuk had. Na 8 maanden ongeveer begon ik ook te helpen bij de paarden, want het was erg kleinschalig. Het ging allemaal goed en ze vroeg me heel vaak met helpen, maar zeker moment had ik drukker met school dus ik ging minder helpen.
Ik had ook nog een verzorgpony dus ik heb de hele zomervakantie gereden, waardoor ik mezelf eigenlijk heb leren draven en galopperen, doordat het een hele lieve pony was en de eigenaar me heel veel hielp. Ik kreeg het dus veel drukker. En toen ging mijn vriendin ook nog helpen en de eigenaar had echt van die favorieten die hij overal mee naartoe toe liet gaan. En mijn vriendin was dus een van die favorieten, helemaal niks mis mee.
Maar de eigenaar ging er gebruik van maken dat ik heel vaak kon komen. Ze liet me heel vaak in de ochtend komen. Ik had het toen nog niet echt door, want ik was nog maar 12 jaar. Na een halfjaar helpen werd ik steeds drukker. En ik kwam ook steeds minder vaak. Maar ik moest dan ook bijvoorbeeld werken en toen gaf ze me een waslijst van dingen die ik MOEST doen waardoor ik altijd te laat kwam.
Ik werd ook steeds slordiger omdat ze elke keer boos op me eerst als ik iets fouts deed. Ik lag gewoon nachten te janken. En ik had dus ook les van haar. En elke keer als ik de bak in liep zag ik het al niet meer zitten, en ik had echt het idee dat ik wou stoppen met paardrijden. Want ze zei dat ik het elke keer verkeerd deed. Terwijl ik eerst in mezelf altijd dacht van fouten kun je leren.
Maar op een zeker moment zei ze het zo vaak dat ik het gewoon ging denken. En ze was ook heel respectloos tegen mijn vader. Ik had idee dat ze paardrijden echt voor mij heeft verpest of lag het aan mij?
*sorry als er spelfouten in zitten geen haat aub
bente07 schreef:chevax schreef:Is dit een serieus topic? Je bent 12, maar toch niet. Het is een deel van het verhaal. Eerst is de eigenaar een hij, vervolgens een zij. Het is een manege, maar je hebt jezelf leren draven en galopperen? Ik vind je verhaal verwarrend
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 15 bezoekers