Narcissa schreef:Ik zit ook te twijfelen. Leggen jullie nog dekens op? De nachten zijn nog behoorlijk koud
Lalahorse schreef:Ik zou er niet voor kiezen om je pony s te scheren . De natuurlijke vet laag gaat dan weg . Ook hebben ze in de zomer een dunne vacht ..van scheren worden ze niet mooier vind ik . Ik scheer die van mij niet omdat ik de winter vacht belangrijk vind netzoals de zomer vacht die hou ook de zon van de huid . Als je pony s een lichte huid hebben en je gaat ze dan scheren in de zomet dan komt de zon op de huid waardoor het kan verbranden
StalNollie schreef:Lalahorse schreef:Ik zou er niet voor kiezen om je pony s te scheren . De natuurlijke vet laag gaat dan weg . Ook hebben ze in de zomer een dunne vacht ..van scheren worden ze niet mooier vind ik . Ik scheer die van mij niet omdat ik de winter vacht belangrijk vind netzoals de zomer vacht die hou ook de zon van de huid . Als je pony s een lichte huid hebben en je gaat ze dan scheren in de zomet dan komt de zon op de huid waardoor het kan verbranden
Vele roepen dit maar nog nooit heb ik een onderzoek hierna gezien. En ook uit eigen ervaring ontkracht ik geheel wat je zegt.
Lekker scheren afgelopen week nog 1 gedaan en er moet er nog 1 gedaan worden. Vind het alleen altijd zo gruwelijk pokkewerk
Met dit weer zonder deken, avond 150 gram. Voor de zon kan je uw verende dekens (vliegen) gebruiken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers