Het beginners topic!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MimixDaina

Berichten: 208
Geregistreerd: 10-04-18

Het beginners topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-21 17:13

Hoi hoi!

Omdat ik zelf nog een beginner ben heb ik besloten dit topic te openen. Als beginner word je vaker niet serieus genomen want je rijden is nog niet zo goed. Of je nou pas 6 maanden rijd of 6 jaar. Want hoelang je rijd moet er eigenlijk niet toe doen!

Zelf rijd ik pas een jaar, waarvan de eerste 8/9 maanden 1 a 2x p.m. Nu doe ik de opleiding paardensport- en houderij en moet ik hiervoor ook rijden, nu rij ik dus 1 a 2x per week op jonge maar ook oudere en ervaren springpaarden.
Ik kan stap en draf zelfstandig en in deze gangen een makkelijker paard ook op de juiste manier nageefelijk rijden. De galop ben ik sinds vorige week mee bezig. timing is nog af en toe een dingetje haha.
Vanaf de grond ben ik al meer ervaren ik help al 1,5 jaar op sportstallen en ben al vanaf mijn 2e bezig met pony´s. Ik help nu ook bij Rob Ehrens op stal!

hier een foto overzicht, doe ze even in spoilers!
2020
Heb van daar tot begin zomer eigenlijk vrij weinig fotos
Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding



juni 2021 tot nu

Spoiler:
Afbeelding

duinrit


Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

buitenrit over de hei met de kleinste pony van die stal

Spoiler:
Afbeelding

4-jarig springgefokte

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

18 jarige zz spring en z dressuur.

Ik heb dit topic gemaakt om aan iedereen motivatie te geven. Paardrijden is niet makkelijk en soms raakje de moed kwijt (of je nou net begint of al super hoog rijd).

Vertel zeker over je belevenissen en deel fotos! zo kunnen we over een tijdje allemaal terugkijken. Kunnen we elkaar helpen en steunen