Indeling zadelkast

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bellemare
Berichten: 15
Geregistreerd: 15-07-22

Indeling zadelkast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-22 15:47

Hee

Ik heb een vraagje.
Ik heb een zadelkast voor mijn paard zijn spullen waar letterlijk alles in gaat wat ik voor hem heb.
De kast is 60 cm breed 1.10 hoog
En 50 cm diep. Nu geef ik mijn paard twee verschillende soorten kracht voer ( luzerne en muesli)
Maar ik weet niet hoe ik d'r zakken moet verpakken ( ik vind het wel zo fijn om het tonnen te hebben maar dat past niet) dus mijn vraag is hoe kan ik dit probleem oplossen? ( ik wil dus weten wat een handige manier is om het voer in mijn kast te krijgen

Wat er allemaal in mijn zadelkast gaat.
Zadel hoofdstel cap poetsspullen
Longeerlijn longeersingel halsters dekjes (6) zweep laarzen.

Alvast bedankt :)

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Indeling zadelkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:50

Lijkt me wel proppen..
Misschien kratjes voor het voer? Dat neemt minder plek in dan tonnen.
Kan je misschien een deel thuis in de schuur zetten?

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:53

Heb je misschien de mogelijkheid om tonnen voor je stal te zetten?
Ik heb zelf deze staan voor mijn stal https://www.ikea.com/nl/nl/p/sortera-af ... -70255899/
En dan 2 grote en bovenop de kleine variant met ertussen plankjes. Op deze bakken staan mijn voerbakjes per portie en ziet er nog redelijk netjes uit ook.

Denk als je voer gaat bewaren in je kast dat het én erg krap gaat worden, maar dat je ook muizen gaat aantrekken die bij je dekjes, cap etc kunnen komen en die kunnen flinke gaten knagen...

Edit; typfout

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 16:46

Ik zou ook kijken of eventueel vragen aan staleigenaar of je het voer buiten de kast mag zetten. Wel in afgesloten tonnen of bewaardozen.
Voer in je kast is echt niet fijn. Gaat je kast ook naar ruiken en trekt idd muizen aan.
Eventueel kleine bakjes in je auto en de grote zakken thuis bewaren? En enkel meenemen wat je die dag nodig hebt.