Romeo2007 schreef:Ik weet niet of het model het op prijs stelt dat je zomaar haar foto's hier deelt? Of zitten er rechten van jou op ?
mvdende schreef:Als ik een fotoshoot zou boeken bij een (semi) professionele fotograaf, dan verwacht ik dat ik die foto's ook kan gebruiken voor groot afdrukken.
Sorry ts, maar de foto's in de openingspost zijn in mijn ogen meer leuke huis, tuin, keuken pictures dan echt professionele foto's. Deze foto's maak ik ook met mijn compactcamera.
Ik zou die €15 wél factureren aan je klant en een 2e fotoshoot cadeau doen. Dan hebben jullie straks allebei wat: jij je geld en je klant mooie foto's bij droog weer.
Gini schreef:Van zodra ik moet betalen voor iets, verwacht ik meer dan wat ik zelf kan. Oké, voor een shoot van 175 euro ga ik uiteraard veeleisender zijn dan voor een van 15 euro, maar het is wel een betaalde dienst, dus het is niet dat voor 15 euro alles dan maar goed is. Jij zegt dat de foto's zeker niet slecht zijn, ik kom misschien hard over, maar ik vind dat ze dat zeker wel zijn, ik zou echt ontgoocheld zijn moest ik dit krijgen. Sorry.
Daarnaast vertrouw ik eigenlijk ook een beetje op de fotograaf om de best mogelijke shots te hebben. Weersomstandigheden, juiste belichting, juiste hoeken,... ik vertrouw daarop op de fotograaf om mij duidelijk te informeren en niet gewoon de keuze van mij te laten afhangen.
Knert schreef:15 euro is geen geld... dus wat belemmerd je ?
Je zou het ook kunnen vragen. Of het oké is? Als ze niet wil betalen, stel je voor elkaar tegemoet te komen.
Ach.. ik zou zelf die 15 euro hoe dan ook betaald hebben.
Gebruikers op dit forum: cajabol, manou_diablo, Misslev, SemrushBot, Skye93 en 10 bezoekers