Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dinopino schreef:Wat is het dat je doet twijfelen? Je geeft zelf al antwoorden, wat maakt je aan het twijfelen? Is het werkelijk interessant wat andere gedaan hebben? Het gaat toch om jou?
Merel_Brit schreef:Ik heb mijn oude pony terug gekocht toen ik nog een ander paard had. Zij is bij mij met pensioen gegaan, en ondertussen ruim 28 jaar oud. Na het overlijden van het andere paard toch weer bewust een 2e gekocht om mee te kunnen rijden. Ze staan niet bij elkaar op stal ivm nodige faciliteiten en budget, maar ik kan het kwa tijd goed managen. Moet wel zeggen dat ik de luxe heb niet elke dag naar stal te hoeven, ze komt altijd buiten, wordt gevoerd en gemest. Zonder dat zou het me niet lukken.
Ik zou dus zeker iemand zoeken die je kan helpen met de verzorging en aandacht voor je dieren.
M`n oude pony heb ik toen puur uit emotie terug gekocht en als ik het niet meer zou kunnen betalen, gaat ook m`n jongere paard weg, ook al ben ik daar veel intensiever mee bezig.
crow schreef:Ik heb juist jaren geleden besloten ons tweede paard te verkopen toen mijn man moest stoppen met rijden door fysieke omstandigheden. Niet omdat het financieel niet haalbaar was, paarden stonden aan huis, met weiden en in de nacht stalling. Maar omdat het beduidend meer tijd kost om twee paarden voldoende aandacht te geven.
Dinopino schreef:Hoi je grootste angst is dat je geen tijd hebt voor beide en een tekort doet? klopt dat?