Bodyprotector die bijna onzichtbaar is onder wedstrijdkledij

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toostx
Berichten: 21
Geregistreerd: 09-06-17

Bodyprotector die bijna onzichtbaar is onder wedstrijdkledij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-18 23:56

Ik ben sinds kort begonnen met wedstrijden te rijden met mijn jonge hengst(heel erg braaf, maar je weet maar nooit :D ) en dus ben ik op zoek naar een bodyprotector. Ik heb er al een, maar die kan je enkel over je kleding aandoen en aangezien het bijna nieuwjaar is, heb ik dan direct weer iets om te vragen.

Heeft iemand of weet iemand een bodyprotector die je bijna niet ziet onder je wedstrijdtenue die ook nog steeds veilig is?

Bedankt alvast :)

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 00:02

Ik heb er een- weet alleen niet wat voor een het is. Is eigenlijk gewoon een ruggeschijf en je ziet het totaal niet onder mn jasje, zelfs niet als je goed kijkt ( heb ook geen foto srry)

Toostx
Berichten: 21
Geregistreerd: 09-06-17

Re: Bodyprotector die bijna onzichtbaar is onder wedstrijdkledij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-18 20:47

Geen probleem, enig idee waar je dit gekocht hebt?

Bowo
Berichten: 2889
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Bodyprotector die bijna onzichtbaar is onder wedstrijdkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:50

Dan zou je denk ik zo'n airbag vest nodig hebben (maar dan wel over je kleren, anders knapt dat uit elkaar als je valt) :)

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:07

Bowo schreef:
Dan zou je denk ik zo'n airbag vest nodig hebben (maar dan wel over je kleren, anders knapt dat uit elkaar als je valt) :)


Nee. maak je geen zorgen over het jasje, meer over de richting waar de airbag heengaan. Doordat het begrensd wordt door het jasje, gaat alle kracht naar je ribbenkast, dat wil je echt niet.

TS, wat maakt het uit dat je je bodyprotector kunt zien over wedstrijdkleding? Ik ben jury, en het maakt mij echt niets uit of het zichtbaar is of niet. Sterker nog, doe mij maar over je kleding heen, ziet er mooier uit!