Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
KenJeMe schreef:Nee ik denk van niet. Veel te weinig ervaring. Kan jij zelf bepalen welk, wat en hoeveel je paard moet hebben? Ziektes en blessures herkennen? Hoe handelen bij ziektes en blessures enz..enz.
Amado schreef:Ach mensen kunnen wel zeggen wat je allemaal moet weten. Maar uiteindelijk leer je het pas als je er 1 hebt! Met de juiste begeleiding en hulp kan iedereen een paard houden
prugelpiet schreef:KenJeMe schreef:Nee ik denk van niet. Veel te weinig ervaring. Kan jij zelf bepalen welk, wat en hoeveel je paard moet hebben? Ziektes en blessures herkennen? Hoe handelen bij ziektes en blessures enz..enz.
We mogen er toch vanuit gaan dat een 13 jarige dat niet allemaal alleen hoeft te doen maar gewoon hulp krijgt? Ervaring doe je op door het te ervaren...
Ts; misschien is een lease paard of pony wat voor je als je twijfelt.
Amado schreef:Ach mensen kunnen wel zeggen wat je allemaal moet weten. Maar uiteindelijk leer je het pas als je er 1 hebt! Met de juiste begeleiding en hulp kan iedereen een paard houden
Pollywollie schreef:Ik zou nog even wachten. Nu heb je nog tijd zat, maar wanneer je eenmaal examens en SE’s krijgt is het een heel ander verhaal. Mijn advies is om te wachten tot je klaar bent met de middelbare school. Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen die het wel lukken om het te kunnen combineren. Vraag jezelf af of je die stress en drukte wel aan zou kunnen..
Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Adrija, Eleeke, Jorissie, sinnekinne, Vagabondo en 11 bezoekers