Stokmaat

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lunapower

Stokmaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 12:15

Hoi! Ik mag heel misschien een goedkoop paard(Geen kritiek, ik let heus wel op dat het geen paard is waar ik later veel kosten van ga hebben)

Nou had ik er 1 gezien, maar die is redelijk groot, namelijk 1.65 m. Zelf ben ik 12 j/o

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 12:20

Lunapower schreef:
Hoi! Ik mag heel misschien een goedkoop paard(Geen kritiek, ik let heus wel op dat het geen paard is waar ik later veel kosten van ga hebben)

Nou had ik er 1 gezien, maar die is redelijk groot, namelijk 1.65 m. Zelf ben ik 12 j/o

Je 12 bent en dan snap ik dat je heel blij bent. Maar ik denk dat je een dingetje vergeet, ook een paard wat nu gezond is kan je later veel geld gaan kosten. Overleg dit goed met je ouders want als ze die kosten niet kunnen dragen lijkt het me niet verstandig om een paard te kopen.

Maldu(v. Lyckangs Tempo X Sonja v. Jarbo) drachtig van Gamleskolens Thule (17 mei 2021).
Rivas (v. Gjovik X Maldu). Te koop
Sitske van den Bosdries(v. Almglimt X Mitske van den Bosdries v. Lyckangs Tempo).
Reesa (Lavi X Sitske van den Bosdries).

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 13:47

Goed laten keuren door de dierenarts.

Hoogte maakt opzich niks uit hoor. Ik heb als 12 jarige op een paard 1,75 gereden.
Het gaat er wel om of het paard bij jou past in de zin van kun je wat van het paard leren? ( gezien je nog erg jong bent). Maar kan je het paard wel goed aan? Ook moet je natuurlijk wel een zogeheten klik met het dier hebben. Dus je er fijn /veilig bij voelen als je op hem rijd.

Niet gelijk smoorverliefd worden op het eerste paard wat je bezoekt. Maar bezoek er een aantal voor je een beslissing maakt! En neem altijd iemand mee(volwassenen) die even 'nuchter' naar het paard kan kijken. Of hij het geld wel waard is.

Succes!

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie