Kunnen peesjes gemaakt worden?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Kunnen peesjes gemaakt worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:30

Gewoon mee terug gaan! Zo te zien heb je de Carbon Air, die kosten 130 euro... Dus dan mag je echt wel wat meer verwachten dan 4 maanden. Een goede zaak lost dit voor je op.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:34

Serieus?! Peesbeschermers van 130 euro?!
Ik word oud.....

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Kunnen peesjes gemaakt worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:39

Lijm gaat niet houden hoor. De beste oplossing volgens mij werd hierboven reeds voorgesteld: rubber eraf en stukje leer aan de rek laten stikken. Wanneer dat zwart leer is in de vorm van het rubber met gaatjes op dezelfde plek valt het nauwelijks op.

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:40

Liezel1 schreef:
Serieus?! Peesbeschermers van 130 euro?!
Ik word oud.....


Ik vind 40 euro al duur voor beenbeschermers :+

Maat buiten dat zou indd terug gaan naar de winkel want in zo’n korte tijd mag dat natuurlijk niet stuk gaan

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:42

Liezel1 schreef:
Serieus?! Peesbeschermers van 130 euro?!
Ik word oud.....


Bij Divoza kosten ze 120, maar kan me d’r wel iets bij voorstellen dat TS daarvoor heeft moeten sparen.
Er zit een hele gedachtegang achter die dingen, warmteregulerend en weet ik allemaal wat (maar daar moet je natuurlijk in geloven), maar ze hebben wel een hele mooie pasvorm en normaal blijven ze echt heeeel lang goed, ook met wassen.

Mocht je het zelf moeten maken, dan is lijm inderdaad geen optie, je moet best wel aan die dingen trekken om ze los te krijgen dus dat gaat nooit houden. Maar ik blijf erbij dat de fabrikant dit op zou moeten lossen omdat het niet na 4 maanden al kapot mag gaan.

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Kunnen peesjes gemaakt worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:46

Mijn peesbeschermers hebben ook zulke sluitingen, en die zijn ook bijna allemaal kapot.
Ik heb er gaatjes in geboort en daarna met pekdraad weer aan elkaar gebonden. Werkt prima!
Alleen als ze in de wasmachine zijn geweest gaat er wel eens een draadje los dus dan moet er weer even een nieuwe aan.

Horsy83
Berichten: 291
Geregistreerd: 22-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:48

Gewoon contact opnemen met divoza.

Lijmen gaat niet veel te dun en veel te veel kracht op dat stuk. Dat heeft geen zin.

Schoenmaker kan het plastic eraf knippen en een leer stuk eraan maken (ook gelijk aan de andere kant laten doen anders is het geen gezicht). Dat kost hooguit een paar euro en laat nooit meer los.