Ik wil toch eventjes wat met jullie delen, misschien hebben jullie tips voor me!
Ik zit namelijk een tijdje met een behoorlijke dip. Sinds vorig jaar Juli woon ik op mezelf op een appartementje van ongeveer 53 m2. Het eerste halfjaar ging heel goed, maar nu merk ik dat het moeilijker gaat.. Als ik thuis kom heb ik niet echt het gevoel dat er huiselijke sfeer is waar ik mij helemaal tot rust kan komen. Ik voel zelfs eerder best vereenzaamd. Toen ik vorig jaar ben verhuisd heb ik 2 cavia's van familie aangeschaft om toch niet het idee te hebben dat ik alleen was. Helaas heb ik een paar maanden geleden 1 van de 2 cavia's naar mijn ouders moeten brengen, omdat ze elkaar gewoon opvraten en de heledag aan de tralies zaten te bijten (het zijn 2 vrouwtjes). Nu heb ik de andere nog bij mij maar ze maakt zoveel lawaai dat ik een beetje ten einde raad ben. Ik ben gewoon niet gelukkig!
Hebben jullie tips of zelf dingetjes in je huisje waar je zoiets van hebt dit heeft mij rustgevend, kleurrijker, sfeervoller gemaakt dan hoor ik dit graag! Zijn er toevallig mensen die in de buurt van Roermond / Weert wonen? En die het leuk lijken contact te hebben en eventueel met regelmaat ergens iets af te spreken om ergens wat te drinken, laat het mij weten!
Alvast bedankt!

), uiteindelijk heeft een vriendin van me me geholpen die ook interieurstyling heeft gedaan en omdat ik meer rust wou hebben we voor natuur tinten gekozen en bijna al het felle weg.