Wat te doen met een shetlander?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette1205

Wat te doen met een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 11:48

Hoii,
Nou misschien weten sommigen het wel maar ik was al een hele tijd op zoek naar een verzorgpaard of bijrijdpaardje nou nu heb ik dus een shetlander als verzorgpony <3 sinds gisteren, ik kon er ook 2 verzorgen dat lijkt me echt nog leuker maar m'n ouders denken dat het dan te druk word, ook al staan ze bij elkaar in een stal, dus ook geen extra uit mest werk ofzo, dus nu weet ik niet wat ik moet doen straks kan ik die ander niet meer verzorgen ofz maar dat wil ik wel, maar m'n ouders niet :( dus wat zouden jullie doen?

en de 2e vraag wat kan je allemaal doen met een shetlander, wat ik namelijk begreep kan de eigenaaresse nooit komen dus het is bijna een soort eigen pony <3 er komen wel 2 andere verzorgsters maar die komen bijna nooit dus ja, maar wat kan je doen met een shet?

Jolynne

Re: Wat te doen met een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:49

Evenveel als met een groot rijpaard, maar ipv rijden onder zadel is het aangespannen. :)

Lisette1205

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 11:49

Jolynne schreef:
Evenveel als met een groot rijpaard, maar ipv rijden onder zadel is het aangespannen. :)

Wat bedoel je met aangespannen?

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:50

Lisette1205 schreef:
Jolynne schreef:

Voor de kar :j

Lisette1205

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 11:53

Lisette1205 schreef:
Jolynne schreef:

Voor de kar :j

Ja dat lijkt me zooooooooo gaaf, maar dat kan alleen met die 2e shet doe ik kan verzorgen maar ik weet niet of ik dat ga doen wegens m'n ouders

Lisette1205

Re: Wat te doen met een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 11:54

En zouden jullie die 2e shet toch verzorgen?

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:54

Ik heb zelf een shet, ik doe veel grondwerk (lange lijnen), longeren, vrijheidsdressuur, en wil uiteeindelijk ook aangespannen gaan rijden. Verder vaak fietsen en lekker buiten lopen....