Ik heb morgen mijn F4 debuut. Dit is mijn 4e wedstrijd en al die 4 wedstrijden ging het inrijden niet zo goed. Ik had wat tijd tekort. En ik ga morgen dus zeker op de tijd letten! en optijd de bak in. Ik rijd al mijn wedstrijden op Hafje. Qua galop wil ik vooral oefenen met inrijden. De linkergalop is namelijk een beetje een dingetje. Want om haar in galop te krijgen is lastig. De rechtergalop is no-problem maar in de linkergalop gaat ze regelmatig in de verkeerde galop. Hoe duidelijk ik mijn hulpen ook geef, ze gaat niet altijd in de goede galop. de laatste tijd gaat het beter. Maar ik vind eigenlijk nooit de tijd om te gaan galopperen met inrijden. Ik wil haar niet te snel belasten. Omdat ik mijn wedstrijdjes rijd mag ik maximaal 16 minuten inrijden. Maar in die 16 minuten is oefenen met goed galopperen niet te doen. Soms ben ik nog maar net 2 rondjes aan het draven! Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die tijd WEL heb? Ik ga morgen sowieso 5 a 10 minuutjes eerder de bak in zodat ik kan aansingelen + beugels controleren. Maar zijn er daarnaast nog tips? En is opstappen voordat je de bak ingaat handig? Dus vanaf de poetsplaats naar de bak rijden. Let me know please? Want dit is een echte struggle van mij