Ze staan 24/7 op een paddock met schuilstal en nu zijn we de weidegang ook weer aan het opbouwen, dus echt vervelen doen ze zich niet! Toch voel ik mezelf hier zo schuldig over
Iemand nog meer ervaring met dit probleem en toevallig tips??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
n_love_qwert schreef:Geen paarden nemen als je ze geen aandacht wil geven, zo simpel is het!!

Shirley schreef:n_love_qwert schreef:Geen paarden nemen als je ze geen aandacht wil geven, zo simpel is het!!
Zo simpel is het niet als je ze al hebt
Als je de beestjes goed verzorgt, zullen ze je het niet kwalijk nemen dat je niet dagelijks iets met ze doet, hoor
Straks wordt het weer wat beter en de dagen weer langer, dan komt de zin misschien vanzelf wel weer.
En anders een verzorgster zoeken zodat je gezellig samen wat kunt ondernemen?
Nee, grapje, ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.
Ibbel schreef:Wat zou je dagelijks móeten doen met een bejaarde en een anderhalfjarige? Die bejaarde hoeft niet meer, en die van anderhalf hoeft nog helemaal niks.
Ibbel schreef:Wat zou je dagelijks móeten doen met een bejaarde en een anderhalfjarige? Die bejaarde hoeft niet meer, en die van anderhalf hoeft nog helemaal niks.
doe rustig aan en je pony's komen echt niks te kort hoor! Dadelijk komen de langere dagen weer en beter weer dan zal het vast wel wat beter gaan. Fleurtje07 schreef:Ibbel schreef:Wat zou je dagelijks móeten doen met een bejaarde en een anderhalfjarige? Die bejaarde hoeft niet meer, en die van anderhalf hoeft nog helemaal niks.
De 26 jarige doet normaal gesproken nog best veel voor zijn leeftijd, aangepast op zijn eisen dan natuurlijk. Vind het gewoon een fijn idee dat ik even we ze gewandeld heb oid