Ik rijd zelf op F7 niveau, aan welk KNHS niveau staat dit gelijk? Ik hoor soms iets over L, M en B maar weet niet welke gelijk staat aan F7/F8. Heel lastig uit te leggen dit, maar hoop dat iemand dit weet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__denise schreef:Is, vooral sinds de nieuwe proeven van FNRS, niet te vergelijken met elkaar. Na F15 ga je nu B rijden.
Proeven worden zo anders beoordeeld, dat is niet te vergelijken.
0000 schreef:__denise schreef:Is, vooral sinds de nieuwe proeven van FNRS, niet te vergelijken met elkaar. Na F15 ga je nu B rijden.
Proeven worden zo anders beoordeeld, dat is niet te vergelijken.
Eens. De KNHS wil je graag doen geloven dat het te vergelijken valt maar in de praktijk is dat gewoon niet zo. Het volledige systeem is anders qua opbouw en beoordeling maar ook bijvoorbeeld de reglementen en de manier waarop daar mee omgegaan word is een volledig andere wereld. Omdat het vanuit de KNHS en fnrs wel wat word gestimuleerd om te vergelijken kijk ik iemand er niet direct op aan als ze roepen 'ik rijd Fzoveel dus ik ben KNHS niveau dit'. Ga je dat na uitleg echter volhouden dan ga je wel door voor de categorie zelfoverschatting/niet realistisch/onvoldoende bereid te leren. (en dan heb ik het dus bijvoorbeeld in het geval van potentiële bijrijders oid. Als ik niets van of met iemand hoeft mogen ze geloven wat ze willen).