Lege portemonnee

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentllover12

Berichten: 12
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Naast mijn buren

Lege portemonnee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-18 20:46

Ik wil vaak graag dingen voor mijn verzorgpony kopen maar ik woon ver van de decatlon af en daar is het ook niet heel goedkoop. En ik wil best werken maarja ik ben 12 dus dat mag niet. Weet iemand waar je ook verder goedkope spullen kan halen?

Anoniem

Re: Lege portemonnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:47

Marktplaats ?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:49

En klusjes bij familie of in de buurt?

lfrwinterz

Berichten: 96
Geregistreerd: 22-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:49

tweedehands spullen, marktplaats en hier op bokt. Eigenlijk zou ik zelf geen spullen gaan kopen als je een verzorgpony hebt, die heeft vast zijn eigen spullen wel. En ik heb er zelf slechte ervaringen mee, bergen geld uit gegeven aan mooie spullen en een week later was de pony weg...

Yentllover12

Berichten: 12
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Naast mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-18 20:52

Renskewendel schreef:
tweedehands spullen, marktplaats en hier op bokt. Eigenlijk zou ik zelf geen spullen gaan kopen als je een verzorgpony hebt, die heeft vast zijn eigen spullen wel. En ik heb er zelf slechte ervaringen mee, bergen geld uit gegeven aan mooie spullen en een week later was de pony weg...


Ja maar ik denk niet dat hij zo snel weg is en zijn baasje heeft een zadel, een deken en een hoofdstel en dat is het. Die kijkt er echt miet naar om. Toch bedankt

HocusSpocus

Berichten: 49
Geregistreerd: 27-12-17
Woonplaats: Gelderland

Re: Lege portemonnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:19

Waar ben je dan naar opzoek, op internet hebben ze soms ook leuke kortingsacties!

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Lege portemonnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:29

Er zijn groepen op facebook waar je goedkope spulletjes kan kopen, misschien daar eens rondneuzen? En anders inderdaad op marktplaats of de bokt markt.