brittkalijn schreef:Hey!
Ik ben er vorig jaar geweest en vond het super leuk! Zat keus in paarden.
De ene doodbraaf, de ander moet nog het een en ander leren. Maar vooral allemaal vrij nuchter vond ik. En allerlei verschillende maatjes, pony's en paarden. Je mag wel aangeven wat voor soort paard je wil, een lieve of een lastige enz.
Ik was bij het tienerkamp waarbij de gemiddelde leeftijd denk ik 14 was. Bij een gewoon kamp geen idee.
Dit is mijn ervaring: Je wordt niet ingedeeld op niveau, alles gaat door elkaar, ik denk aan de hand van de paarden ingedeeld. Elke groep doet gwn de drie gangen en springen. Als je iets niet durft is het ook goed. Met de buitenritten ga je sowieso een paar keer in galop, maar ook wel even in rengalop. Smalle paadjes met takken doe je meestal in stap en soms in draf.
Er is ook een dagtocht, die vond ik super leuk in een mooie omgeving.
Op het einde zijn er wedstrijdjes, dan heeft de leiding je wel ingedeeld op niveau. De een rijdt B dressuur en 60 cm springen, de ander L dressuur en weer een ander springt 30 cm. Zo is het voor iedereen leuk!
Ik twijfel of ik ga, ben dan namelijk 18 dus misschien te oud.. vond het wel super leuk vorig jaar!!
En ik was er vorig jaar trouwens met Merel en dr nicht haha
Haha leuk! Dankjewel
op wie zat je? En vond je hem of haar leuk en wat voorn karakter had hij of zij