Eigen paard kopen

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Droompje

Eigen paard kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 17:27

*\o/* {:} Hooooi Paardengekkkkiess!! Ik ben een meisje en wil super graag een eigen paard, maar weet niet hoe je snel geld verdient...? Iemand tips❤️ :o

Nynkefleur

Re: Eigen paard kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:02

Ik weet niet of je topic en/of profiel serieus zijn maar ik zal wel serieus antwoord geven.

Er zijn hier al genoeg topics over te vinden, probeer de zoekfunctie eens. daarnaast zie ik dat je 12 bent. Je mag dus nog niet werken, klusjes voor wat klein geld mag natuurlijk wel, maar zo spaar je niet een paar duizend euro bij elkaar.
Hoe staan je ouders hier in? En wanneer je genoeg geld hebt hoe ga je dat paard dan onderhouden? Want dat red je zelfs met een krantenwijkje niet.
Ik zou lekker een paar jaar wachten tot je een goede bijbaan hebt.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:07

Er zijn hier genoeg topics over,
Ik zou eventjes de zoekfunctie gebruiken.
Maar even als antwoord:
Als je 12 bent is het wel erg lastig om geld te verdienen. En dan ook niet alleen het aankoopgeld, maar je moet ook genoeg hebben voor dierenartskosten. Stel, je hebt het geld bij elkaar, staan je ouders dan achter je om je op te vangen als je het net niet red in verband met onverwachtse kosten?
Ik zou nog even een jaartje of 3 wachten tot je echt wat meer in je school zit en je een baantje kan zoeken. Verder wens ik je succes!

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:26

Snel geld verdienen gaat niet, of je moet op je rug werken of drugs handelen. Ik zou nog even wachten tot je een stukje ouder bent. Een paard kopen is snel gedaan, maar een paard onderhouden kost veel moeite...

Glamour Girl de mooiste schimmel <3
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie