Ik mag in de meivakantie eindelijk een pony. Maar ik weet niet zo goed of ik een d of een e pony moet nemen. Ik ben op dit moment 1.46, maar ik groei erg hard. Ik word echt niet groter dan 1,60, helaas. Ben bijna 14, en dus erg klein van stuk. Ik wil wel graag een pony waar ik gewoon altijd op kan blijven rijden.
Maar ik kan ook geen goede plek vinden, waar ik een pony vandaan zou moeten halen... Ik wil graag een beginnerspony, want ik ben angstig geweest, maar rij nu op een goede manege op een pony van 1.30, die een paard kan bijhouden in galop... Hij scheurt dus letterlijk de bak door
Daarbij moet hij tussen de 6 en 14 jaar zijn. En een recreatie pony zijn. Ik wil buitenritten, dressuur, springen doen en zonder zadel rijden. En het moet een ruin zijn, en geen schimmel. Kan iemand me helpen?
. Ik kan het weten, wilde graag een paard, minimaal 1.60, tussen de 3 en de 10, liefst al een begin in de dressuur en springsport dus een beetje sportpaard en een ruin of hengst, ik kom thuis met een 6 jarige haflinger merrie die net 1 maand zadelmak is en alleen buiten rijden kent...

(je moet er natuurlijk wel wat mee kunnen). Het plannen wanner die zou komen en teveel eisen stellen is uiteindelijk best wel frustrerend.
.
Omdat je nog jong bent zou ik eigenlijk wel een pony zoeken waar je wel wedstrijden mee kan rijden, je interesse kunnen nog altijd veranderen. Als het budget dit toestaat tenminste
Hoe snel ze wit worden hangt geheel af van het paard.