Carnavaljumping

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sarahhh2

Carnavaljumping

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 12:38

Hey,
Ik wist niet zo goed bij welk onderwerp het hoorde dus sorry als het verkeerd staat. :D
Dus mijn vraag is ik doe in februari wss mee aan onze jaarlijkse carnavaljumping met mijn lievelingspaard. Ik weet alleen niet in wat ik en mijn paard ons zouden moeten verkleden... Ik heb al gebrainstormd en kwam bij Zorro, tirollermeisje, kerstman en rendier, maar voor de rest weet ik nog niets... Iemand nog andere ideeen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 17:07

ik ben een keertje als elf gegaan & paard glitters rondgesprayt & manen strikjes in gedaan
heb ook al iemand gezien dat als bij & bloem (moet je wel tijd voor nemen) was of als politie
volgend jaar zou ik als dokter gaan & mijn paard in het geel met lichtblauw steken
ben ook al een keertje als dracula geweest (en nog iemand anders ook in 'eng' tema) en dan met rode verf zogezegde klauwsporen geschilderd
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-12-17 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Yentaah

Re: Carnavaljumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 17:42

Skelet, engel, duivel, Pippi Langkous, Rood Kapje, Zwarte Piet, Sinterklaas, Harry Potter, cowboy, indiaan, politie, brandweerpaard, Heidi, ... Maak het jezelf niet te moeilijk :)

DJZ
Blogger

Re: Carnavaljumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:31

Als lucky Luck:
Afbeelding

Als kerstman/kerstvrouw:
Afbeelding

Of idd als Zorro:
Afbeelding

:P :P