Ik hou al 4 jaar van paarden en ik heb er ook ervaring mee, maar ik zit helaas niet op paardrijden. Ik verzorg al 1,5 jaar mijn eerste eigen pony Sterre,
dat een veulentje heeft.
Ik voed 6 maanden lang al mijn eigen veulen op, en ik vind het erg leuk om mijn veulen Flash te opvoeden.
Maar ik vraag me eigenlijk af wat jullie meningen zijn over touwhalsters en neckropes (ja, ik heb het over touwhalsters en niet over halstertouwen) want ik ben binnenkort jarig en ik heb nu al een touwhalster besteld (zelfs 2!
) omdat ik ze helemaal geweldig vind. En ik heb ze nu al besteld omdat die site het druk heeft en het dus best lang kan duren voordat je bestelling binnenkomt. Ook heb ik een neckrope besteld. Dus wat zijn jullie meningen over deze producten, waar kopen jullie ze, wat vinden jullie ervan, heeft het goeie kwaliteit, vinden jullie het handig, gebruiken jullie het vaak? Dus ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven. Oja, ik heb mijn touwproducten besteld op: www.horsecharms.eu en ik denk dat de meeste van jullie die site wel kennen want het is de webshop van Joyce & Jaydee de Vos. Eigenlijk heeft het totaal geen nut om jullie meningen te weten over deze producten, maar ik vind dat gewoon leuk om te weten dus ik hoop dat iemand reageert xx.