Wie heeft sportwatch/Fitbit/Applewatch?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Unique6

Wie heeft sportwatch/Fitbit/Applewatch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-17 18:08

Ik wil graag een 'smart' horloge kopen. Wat ik er vooral mee wil:
-hardlopen (dus GPS is een pre) ik wil graag zien hoeveel km's ik heb gemaakt, mijn tijd, pace, hartslag etc.
-mijn activiteit over de gehele dag tracken (stappenteller)
-en natuurlijk de tijd kijken

Ik zat zelf te kijken naar een Garmin sporthorloge. Tevens vind ik Apple Watches heel mooi. Wie heeft er een smart horloge?

The more The kerstmuts that we give, the more the kerstmuts that comes back around

Myou

Re: Wie heeft sportwatch/Fitbit/Applewatch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:56

Ik heb er een besteld vanuit china, eigenlijk gewoon om eens uit te proberen daar is de prijs ook wel naar. Er zou ook een hartslagmeter op moeten zitten en andere dingetjes zoals een stappenteller enzo. Maar eerlijk gezegd heb ik hem nog niet uitgeprobeerd.. Dus dat moet ik snel maar eens gaan doen...
Kan dan ook geen advies geven over andere soorten, daar heb ik helaas geen ervaring mee.

ElsieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:12

Ik heb een fitbit charge 2 en daar ben ik heel tevreden over. De oudere modellen gingen vaak stuk aan het bandje maar de nieuwe hebben verwisselbare bandjes die overigens ook veeeel langer mee gaan.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:29

Ik zou ontzettend graag een Apple watch willen, maar helaas te duur voor mij, dus heb ik een tijdje geleden eens een chinese smartwatch gekocht die hartslag en bloeddruk meet en berichten en telefoonoproepen weergeeft. Ik gebruikte hem op mijn werk, zodat ik niet steeds met natte of volle handen mijn telefoon hoefde te pakken. Het is een leuk ding, ook best handig, en ook erg leuk om je slaapritme en hartslag-grafiek enzo terug te zien. Maar deze werkt jammer genoeg niet helemaal met de Apple gezondheidsapp samen en dat is wel jammer. Maar uiteindelijk sport ik niet genoeg om echt iets aan de grafiekjes te hebben. Je bent er snel op uitgekeken.
De nummerweergave en berichtenweergave blijft handig als je druk bezig bent.
Grote voordeel van apple watch lijkt me natuurlijk dat je haast alles ermee kan, ook via Siri. Dat je je arm maar hoeft op te tillen om iemand een kort bericht te sturen, of de kookwekker in te stellen, of iets aan je boodschappenlijst toe te voegen..

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 06:52

Heb ook een fitbit charge 2 maar je route vastleggen werkt alleen als je je bluetooth + gps aan hebt staan op je mobiel en dus je telefoon dichtbij hebt en de app aan. Ik vind dat niet handig.

Gebruik m zelf vooral voor slaapgedrag/hartslag/"workout" (ben net begonnen) en wekker. Het is super dat je workouts in kunt stellen. Alleen jammer dat paardrijden er niet tussen zit.

Vind t wel een fijn horloge. Moet m 1x in de 4 a 5 dgn aan de lader hangen. Op de GPS na voldoet ie aan je wensen.

Goedkoop mooie foto's?
http://www.SenZfoto.weebly.com

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie