Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus als je het zelf ziet zitten en denkt ja ik ga ervoor komt het helemaal goed! Zolang je er maar volledig achterstaat!
En mijn paard wil graag werken en kun je niet een paar dagen stil zetten. Ik had ook bijrijders, maar die waren niet actief genoeg. Nu heb ik heel veel geluk en kon mijn paard een super plekje bij mijn tante krijgen en daar kan ze ook zolang blijven als mij dat uit komt.

dus wat dat betreft maakt het niet veel uit dat ik daar minder tijd voor over houd.Horsies7 schreef:Ik ben geen meisje wat vaak met vrienden afspreekt, en ik heb niet het idee dat ik iemand word die graag uit gaat ofzo. Het kan altijd natuurlijk, maar al dat sociale gedoe vind ik maar lastigdus wat dat betreft maakt het niet veel uit dat ik daar minder tijd voor over houd.
Ik ben alleen zo bang dat ik na de middelbare school te weinig tijd heb en het paard weer moet verkopen... Maar goed, ik kan dan natuurlijk een verzorgster zoeken.

. Qua tijd denk ik dat ik het haal, en anders kan mijn moeder hem rijden