Ik zou er graag een weidemaatje bij hebben voor mijn paard. Omdat ik zo veel mogelijk energie in mijn eigen paard wil steken zoek ik eigenlijk meer in de richting van een a-of b-pony, liefst de leeftijd tussen 10 en 15 jaar. Moet niet beleerd zijn of iets dergelijk (vrijheidsdressuur is altijd een pluspunt

Het allerbelangrijkste is een pony die gezond is en af en toe mee op wandeling kan gaan en het niet erg vindt om eens een paar uurtjes alleen op de weide te staan, dit omdat mijn eigen paard nogal uit haar dak kan gaan bij scheiding (vooral als het andere paard ook gaat rennen en roepen).
Nu zou ik er ook een vaste verzorgster voor willen (heb al iemand op oog) die een deel van de kosten zou gaan dragen en de pony ook als haar eigen mag beschouwen (deze gaat ook mee als we eventueel naar een pony gaan kijken).
Mijn vragen:
- waar kan ik hiervoor het best terecht (woon in België)?
- wat is een redelijke prijs voor zo een pony?
- wat is een redelijk bedrag dat ik maandelijks kan vragen als bijdrage van de verzorgster?
Als er iets belangrijk is wat ik volgens jullie over het hoofd zie mag het natuurlijk altijd gemeld worden

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt!