Ik ben afgelopen zomer op vakantie gegaan naar Wit-Rusland. Daar was ik 4 weken en reed ik ook een geweldige merrie. Na de eerste keer op jaar rijden vroeg de eigenaresse meteen wanneer ik weer kwam en vertekde mij dat de Hannoveraan merrie drachtig is van een Akhal-Teke hengst. En vertelde zij mij er ook bij dat zij het veulen graag aan mij wilde verkopen, super leuk maar ik heb het van mij af gelachen en zei dat ik er wel over na ging denken tegen die tijd.
Een paar dagen geleden belde mijn oma mij op, Anna(eigenaresse) heeft je opa gebeld en het veulen is er, een merrie. Nu ga ik over 2 maanden weer daar naartoe en wil ik wat dingen op een rijtje hebben. Want ik zou het veulen dolgraag willen en ik ben er ook super hard voor aan het werken, want ik wil afspreken dat ze tussen haar 1e en 2e naar Nederland komt dan. Dat zij in de tussentijd daar staat en ik wel de stallingskosten etc betaal, de reden waarom ik haar zo laat hiernaartoe wil brengen is omdat ik niet zeker weet of ik in Nederland wil blijven of naar Witrusland wil verhuizen na mijn diploma. Ik heb het er over gehad met beide ouders, zij zeggen als je het wil moet je het doen. Dit is ook de eerste keer dat zij er zo positief in staan, ik denk dat het komt doordat ik nu bereid ben heel veel voor dat veulen te doen en over te hebben?
Nogmaals bedankt voor het lezen
Kun je nooit voorzien natuurlijk, maar bij mij wel een groot verschil, terwijl hij hetzelfde ras is als mijn ruin.