Iemand ervaring met manege Smiro?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HappyHorsess

Iemand ervaring met manege Smiro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-17 12:11

Hey.

Ik heb een hele tijd niet kunnen rijden omdat we het geld niet hadden. Ik heb er heel lang op moeten wachten totdat het eindelijk kon. We kwamen uit bij een parelli manege. Helaas ben ik er ook achter gekomen dat Engels rijden me beter ligt dan dit (hoewel ik het wel leuk vind, maar ik twijfel zo enorm) Nu heb ik een vraag, heeft hier iemand ervaring met manege Smiro te Schoondijke?

Alvast bedankt ☺️
Laatst bijgewerkt door HappyHorsess op 06-05-17 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Willemina_L

Re: Ervaring manege smiro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 12:28

Hoi!

Dan zul je bij ons op stal hebben gelest bij Marieke zeker? Jammer dat het niets voor jou is maar ik begrijp je wel. :)

Smiro schijnt heel gezellig te zijn en ga gewoon lekker eens kijken daar! Je mag toch een paar keer meelessen om te zien of het iets meer bij je past?

HappyHorsess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-17 12:30

Willemina_L schreef:
Hoi!

Dan zul je bij ons op stal hebben gelest bij Marieke zeker? Jammer dat het niets voor jou is maar ik begrijp je wel. :)

Smiro schijnt heel gezellig te zijn en ga gewoon lekker eens kijken daar! Je mag toch een paar keer meelessen om te zien of het iets meer bij je past?

Ja, ik les daar nu. Ik vind het een gezellige manege, maar ik twijfel heel erg of dit me nou ligt of niet

Willemina_L

Re: Ervaring manege smiro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 12:35

Waarom wissel je niet eens een maandje af? Ene week Smiro en andere week Marieke. En misschien wel twee maanden joh, dan weet je vast wel waar je beter op je plek bent. Het gaat om jouw plezier in paardrijden hè? Niet om wat een ander ervan vindt. Ze worden op beide stallen goed verzorgd voor zover ik weet dus daar hoef je het niet voor te laten :)