Ik zit dus al een tijdje met wat gekke plannen om misschien van stal te veranderen met mijn pony. Tiska (pony
) staat nu al een paar maandjes bij een boer hier in de buurt, klein schuurtje met stalletjes en een paddockje om in te "rijden". Er is niks mis mee hoor alleen met een pony die behoorlijk grote sprongen maakt en maar al te graag lekker de benen strekt na de hele dag in stal is dat natuurlijk niet echt ideaal
Daarnaast sta ik helaas alleen daar op stal, Tiska staat uiteraard niet alleen, alleen er zijn geen leeftijdsgenootjes of andere "pensionklanten". Het is geen officiele stal of iets dergelijks. Nu zit het dus zo, ik heb twee hele leuke baantjes waarmee ik voor mijn leeftijd best wat verdien zonder enorm veel uren te maken. Bij de Jumbo en bij een chinees restaurant. In ieder geval genoeg (alleen als ik er 100% zeker van ben) om mijn pony op een luxer verblijf te stallen. Uiteraard zit er geen spoed of een echte noodzaak achter, maar toch wil ik het wel te overwegen.
Ik heb zelf ook wat zitten rekenen en daarbij ben ik uitgekomen op minimaal 130 euro per maand wat ik OVER houd, zowel in de zomer als de winter. Niet dat ik graag met geld strooi maar het is dus wel mogelijk. Uiteraard speelt geld wel de grootste rol, maar ik kan het zelfstandig financieren en mijn baantjes blijven voor de komende 2/3 jaar. Dus daar hoeft geen rekening mee te houden geworden. Volgensmij klopt die zin niet, oeps
De grootste reden is dus luxe.
Maar ik werk veel en mijn doel is daarmee ook echt om volop van de laatste jaartjes van mijn pony te kunnen genieten.Wat denken de verstandige bokkers van mij ideeen? Hopelijk krijg ik wat tips of advies waarom ik he wel/niet zou doen, zodat ik het plan binnenkort aan mijn ouders kan voorleggen.
groetjes Anne