Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar ik wil gaan proberen om elke maand/week (wat handig is) een verhaaltje te maken wat ik heb bereikt/gedaan!
Laat maar weten of jullie het leuk vinden! Ik begin en dan hoor ik het wel!
Ik zal beginnen bij het begin: toen ik 6 wajs kreeg ik samen met mijn zus een hele lieve shetlander van 33 jaar oud, heel oud dus, maar echt een schat van een pony en echt mijn maatje!
Wij hebben heel veel plezier van hem gehad! We hebben toen wij nog klein waren op hem gereden, gespeeld en van alles en nog wat! Maar de laatste jaren konden we niet op elkaar rijden omdat wij te groot waren, maar om hem in conditie te houden deden wij vrijheidsdressuur en dat pakte hij erg goed op! hij had er plezier aan en was erg leergierig! Hij was fit en kon zelfs steigeren!
Maar helaas is hij op 5 oktober 2016 overleden
Hier waren wij dan ook helemaal kapot van en nu nog steeds
Lieve Vincent bedankt voor alles! ❤ Hier wat foto's van de allerliefste pony van de hele wereld

Sinds 2015 hebben wij ook een hele lieve KWPN ruin: Charlie.
Na daar ander half jaar op het gereden, ook echt actief en het waren altijd leuke ritjes!
Maar na een (harde) val op concours durf ik er niet meer op, ik heb het nog geprobeerd maar het is voor mij te heftig geweest om er weer opnieuw op te stappen
Maar toen had ik dus geen rij pony meer. Niet dat ik nu verwend over wil komen, maar (ik denk dat jullie dat wel begrijpen
) ik wou wel weer heel graag rijden want ik miste dat toch wel heeeel erg! Ik zou een paar foto's bijvoegen:

Dus na een zoek tocht van 5 maanden heb ik eindelijk een nieuwe beste vriend gevonden!
Nellie! Een lieve merrie van 18 jaar oud.
Voor ons het allerbelangrijkste was; betrouwbaar, lief en niet te duur(ivm andere bedrijfstak van mijn ouders.) We hebben eerst gekeken en ik was meteen helemaal verkocht!
Het is echt een schatje!22 februari was het dan zo ver!:
Nellie kwam naar ons
Ik was dol gelukkig!We hebben haar eerst laten wennen. 2 dagen later hebben we ons eerste ritje gemaakt.

Nellie is een super lieve pony die ik nooit meer kwijt wil!
MAART:
Helaas door de vele regen hebben we niet súper veel kunnen rijden.
Maar we hebben wel ons eerste sprongetje vast gelegd
Niet de beste sprong en houden, maar we zijn er over gekomen!
Heel trots natuurlijk!
(Mijn houding is slecht en heel gespannen, ik was een beetje bang
)
Verder hebben we gewoon een beetje rond gehobbeld en gewoon lekker gereden en genoten!
APRIL:
Deze maand heb ik voor het eerst zonder zadel op haar gereden, ging heel goed!
Niet gevallen (wel bijna
) en ze was heel lief en voorzichtig. Volgende dag wel hele zere benen maar ik had het er voor over! Heerlijk!En een kunstje kan ze ook!

Dit was het wel een beetje:)
Respect als je dit helemaal hebt gelezen
Dank jullie wel!
Laat maar weten in de reacties wat jullie er van vonden en of ik door moet gaan!
Groetjessss