Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sat_nath schreef:Nu even een antwoord op ts![]()
Ik woon zelf ook in de hoeksche waard dus dat is misschien wel fijn voor je antwoord! Ik heb eigenlijk alleen ervaring met manege de mustang (zuid beijerland) daar zijn de rijlessen per maand €49,- Op zich is het voor de beginnende ruiter wel een leuke manege. Voor de wat gevorderde ruiter is het minder leuk daar...
Wat betreft een verzorgpony/paard zou ik eerst wat meer ervaring opdoen met paarden. Dan kiezen de meeste mensen sneller voor jou
. In ieder geval bedankt voor de reactie! Fleur_paard schreef:sat_nath schreef:Nu even een antwoord op ts![]()
Ik woon zelf ook in de hoeksche waard dus dat is misschien wel fijn voor je antwoord! Ik heb eigenlijk alleen ervaring met manege de mustang (zuid beijerland) daar zijn de rijlessen per maand €49,- Op zich is het voor de beginnende ruiter wel een leuke manege. Voor de wat gevorderde ruiter is het minder leuk daar...
Wat betreft een verzorgpony/paard zou ik eerst wat meer ervaring opdoen met paarden. Dan kiezen de meeste mensen sneller voor jou
Dankjewel voor de reactie maar ik heb al lessen bij mijn eigen manege (meiden van haarman) dus zoek geen manege. Ik heb 5/6 jaar ervaring waarvan een jaar ervaring met een paard waar ik 3x in de week op reed. Daar moest ik oprijden zodat jongere mensen ook geschikt waren om op haar te rijden, dus ik hoop dat dat al genoeg ervaring is. Ik bedoel dit niet boos als je het zo op vat. In ieder geval bedankt voor de reactie!