Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha ik hoef ook niet te verhuizen, snap mijn ouders wel hihi!! Ik denk dat ik het met ze ga overleggen over een andere stal
probleempje is: weet niet hoe de mensen van de manege daarop reageren... MamaMiesje schreef:Dat maakt toch niet uit, hoe zij reageren? Jij en je ouders zijn toch de eigenaars van de pony? Ze kunnen hooguit een opzegtermijn stellen, maar wat jij verder wil doen met je pony is aan jou.
Bananas schreef:In welke omgeving woon je? (mag ook via pb) dan kunnen we misschien even meehelpen zoeken. Verder zou ik toch echt met je ouders in overleg gaan of je je paard ergens anders mag stallen want nu heb je het ook niet naar je zin en dat is niet goed. Je moet het wel leuk hebben op de stal waar je pony staat natuurlijk.
FatCat schreef:Arabier schreef:Ook MOET ze van de manege longeren met cap op enzo, terwijl haar paard zo mak als een lammetje is en van haar is. Dus met cap longeren...
Ik longeer ook altijd met cap. Vind dat geen belachelijke regel.
Arabier schreef:Ik vind het voor een manege pony ook een prima regel! Dat paard is van de manege en HUN verantwoordelijkeheid. Maar als het je eigen paard is, kom op...

FatCat schreef:Arabier schreef:Ik vind het voor een manege pony ook een prima regel! Dat paard is van de manege en HUN verantwoordelijkeheid. Maar als het je eigen paard is, kom op...
Als ik zie hoeveel mensen bedrijven gaan aanklagen voor de minste dingen begrijp ik wel waarom zo'n regels bestaan hoor. Laatst heeft iemand een knie tegen de poort van een tafel gestoten in een restaurant en kreeg hiervoor 20K in schade vergoeding
Maar ja goed, is offtopic.