Ik zal is eerst een paspoort schetsen van mijn Nabab de Reve merrie:
Naam: Mississippi Optima, ik noem haar Pip.
Vader: Nabab de Reve ( Quidam de Reve X Melodie En Fa)
Moeder: Serieuse de Rouet (Allegreto X Orval de Rouet)
Geboren: 25 - 06 - 2012
Ik heb Pip nu sinds Zaterdag 3 - 12 - 16. Ze was toen net 2 maanden onder het zadel. In januari ben ik er heel hard vanaf gevallen, met ook de daarvan gevolgen. Ik had geheugenverlies van 3 dagen terug en kon me de hele dag niks herinneren. Zo wist ik na de val niet meer wat mijn jas was, waar ik was, wat ik daar deed en etc. Mijn vader had mij naar het ziekenhuis gebracht en was 5 minuten eerder dan ons naar huis gegaan, waarbij ik bij het thuiskomen het hele verhaal weer aan ons pap had verteld

Ik ben nu sinds maart het rijden echt weer fanatiek aan het oppakken. Eerder ging dat gewoon nog niet goed omdat het rijden nog te zwaar voor me was. Ik zat er destijds dus vooral op om het vertrouwen in elkaar terug te krijgen en om aan elkaar te wennen. Nu hebben we een keer in de week dressuurles en een keer in de week springles. Daarnaast heb ik ook nog prive les

Nu is het verhaal steeds langer aan het worden, maar ik was heel erg benieuwd wat jullie ervaring is met jullie Nabab. Ik ben in ieder geval heel erg bij en trots op die van mij. Ze gaat met springen met sprongen vooruit en ze heeft echt een gouden karakter

Eerste keer bij haar wezen kijken

Op der nieuwe stal

Nog meer knuffelen

Baas ben ik in beeld?

En op de stal waar we nu staan. Ze heeft een muilkorf om omdat ze anders zand eet met grote hoeveelheden. We geven bij haar voer ook nog zonnebloemolie.